تمدید 5 ساله قرارداد مدافع جوان لیورپول

تمدید 5 ساله قرارداد مدافع جوان لیورپول

سایت رسمی فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول، قرارداد خود را به مدت 5 سال دیگر با صدرنشین لیگ برتر تمدید کرد. 

به گزارش فوتبالی، الکساندر آرنولد که از آکادمی جوانان لیورپول به تیم اول رسید در اکتبر 2016 اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد و حالا با تمدید 5 ساله قرارداد خود تا سال 2024 در آنفیلد حضور خواهد داشت. این بازیکن 20 ساله به گزینه اصلی تیم کلوپ برای پست دفاع راست تبدیل شده و سال گذشته به عنوان یکی از اعضای تیم گرت ساوت گیت در جام جهانی 2018 روسیه نیز حضور داشت. او پس از تمدید قرارداد خود گفت: " من هیجان زده و مفتخر هستم. بسیار خوشحالم که حمایت و اعتماد باشگاه را برای تمدید قرارداد جلب کردم. هیچ شکی برای افزایش سال های حضورم در این باشگاه نداشتم. امیدوارم بتوانیم در سال های پیش رو به موفقیت های زیادی دست پیدا کنیم. به محض این که پیشنهاد تمدید قرارداد را دریافت کردم، برای پذیرفتن آن مکث نکردم. " 

الکساندر آرنولد در سال 2017 قرارداد خود را تمدید کرده بود اما پیشرفتش در 18 ماه گذشته شایسته این بود که قرارداد جدیدی را به امضا برساند. دو روز پیش نیز اندی رابرتسون قرارداد خود را تا سال 2024 با لیورپول تمدید کرده بود. آرنولد درباره اتفاقات چند ماه گذشته گفت: " این 18 ماه بسیار خاص بود. امیدوارم که 18 ماه بعدی و حتی بیشتر از این بسیار خوب و خاص سپری شود. "

1070