آنجلوتی مشتاق به دیدار دوباره سرخیو راموس

آنجلوتی مشتاق به دیدار دوباره سرخیو راموس

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سویا در مورد این بازی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی رئال مادرید در مورد وضعیت تیم رئال مادرید گفت: " فرم تیم مناسب است زیرا تمام بازیکنان به شرایط خوبی برگشتند و  بازیکنان اهل آمریکای جنوبی تیم به خوبی خود را ریکاوری کردند و همه آماده‌ هستند‌ حتی داوید آلابا که به تمرینات بازگشته است. در مورد رویگر باید بگویم او فقط کمی خسته از تیم ملی بازگشت اما نمیتوانیم شکایتی کنیم. ما مجبوریم فعالیت تیم را طبق برنامه بسیار فشرده انجام بدهیم."

کارلو آنچلوتی در خصوص مواجهه دوباره با سرخیو راموس در دیدار با سویا افزود: " از دیدن دوباره سرخیو راموس خوشحال می‌شوم. اگر من حالا در این جایگاه هستم، به خاطر او و گل به یاد ماندنی او در فینال لیسبون است. راموس برای من یک بازیکن ویژه به حساب می‌آید. همه ما در رئال مادرید عاشق او هستیم. اگر راموس فردا گل بزند که امیدوارم این گونه نباشد او میتواند خوشحالی کند و هر عکس العملی که ترجیح می‌دهد انجام دهد."

وی درباره حضور در تیم ملی برزیل در آینده هم اضافه کرد:" این مسأله در آینده مشخص خواهد شد و فعلا در این مورد حرفی ندارم."


۱۰۰۹