دروازه‌بان کنارگذاشته شده آرسنال، سکوتش را شکست!

دروازه‌بان کنارگذاشته شده آرسنال، سکوتش را شکست!

پایگاه خبری فوتبالی – آرون رمزدیل اقرار کرده است که پس از اینکه جایگاه خود به عنوان دروازه بان اول آرسنال را از دست داده است، احساس سرخوردگی کرده است اما مصمم است تا برای به دست آوردن دوباره جایگاه خود بجنگد.

به گزارش فوتبالی، پس از عملکرد خوب رمزدیل در فصل گذشته، تصمیم میکل آرتتا برای خرید داوید رایا در تابستان، تعجب همگان را برانگیخت. رایا پس از اضافه شدن به تیم آرسنال، مجبور بود تا مدتی را برای به دست آوردن فرصت حضور در چارچوب درواره آرسنال صبر کند اما پس از اولین بازی اش برای توپچی‌ها مقابل اورتون، تنها بازی مقابل برنتفورد در جام اتحادیه را از دست داده است.

رمزدیل درباره از دست دادن جایگاه خود گفته است:" چه من و چه داوید درون دروازه قرار بگیریم، باید فقط بر روی بازی تمرکز کنیم اما در حال حاضر اوضاع عجیبی است و صحبت‌های زیادی درباره ما در رسانه‌ها وجود دارد. ما باید با این موضوع کنار بیاییم و این کاری است که تلاش می‌کنیم انجام دهیم. اگر با شرایط وفق پیدا نمی‌کردیم اوضاع برهم می‌ریخت. ما در کنار هم و حرفه ای عمل می‌کنیم. برخی روزها من وارد باشگاه می‌شوم و به دلیل شرایط ناراحت هستم و او به کمک من می‌آید و گاهی به هر دلیلی او نا امید است، من باید علی رغم رنج و ناراحتی ام، به او کمک کنم و او را به جلو هل بدهم."

2102