آرسنال تمایلی به فروش رمزدیل ندارد

آرسنال تمایلی به فروش رمزدیل ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال پیشنهاد یک باشگاه لیگ برتر برای دروازه بان خود آرون رمزدیل را رد کرده است

به گزارش فوتبالی ، دروازه بان ۲۵ ساله توپچی ها اولین بازی لیگ برتر خود را از ابتدای سپتامبر انجام داد و در طول فصل این دیوید رایا بود که گزینه اول تیم برای بازی مقابل رقبای آرسنال به حساب آمده است. رمزدیل در طول بازی با برنتفورد چند خطای عجیب در بازی با پای خود مرتکب شد، اما در نهایت دروازه خود را بسته نگه داشت و آرسنال مدعی برد ۱-۰ را تجربه کرد.

با این حال، پس از اظهار نظرهای پدر این بازیکن، نیک، در اوایل این ماه که در آن او گفته بود پسرش روحیه خود را از دست داده است، سؤالاتی در مورد انتقال احتمالی او در ژانویه وجود دارد. فوتبال لندن اکنون گزارش می دهد که یک باشگاه لیگ برتری که نامش فاش نشده است، پیشنهادی به آرسنال ارائه کرده اما این گزینه رد شده است. اگرچه نام این تیم مشخص نشد، اما تایید شده که این تیم در نیمه دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.رمزدیل در ماه می با آرسنال قرارداد جدیدی امضا کرد که تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

او قبلاً با انتقال به چلسی و بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مرتبط بوده است. او توسط میکل آرتتا از شفیلد یونایتد در سال ۲۰۲۱ به مبلغ ۳۰ میلیون پوند به خدمت گرفته شد. اما ورود داوید رایا پیشرفت رمزدیل در امارات را مختل کرده است.

۱۰۰۹