پیکان یک - پرسپولیس سه/ هت‌تریک شهاب سنگ در قزوین/ پیکان با رسول پنچر است

پیکان یک - پرسپولیس سه/ هت‌تریک شهاب سنگ در قزوین/ پیکان با رسول پنچر است

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیمهای پیکان و پرسپولیس با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. (مشاهده خلاصه بازی)

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که با ترکیبی جدید مقابل پیکان قرار گرفته بود، در روز درخشش شهاب زاهدی و هت‌تریک این بازیکن موفق شد شاگردان رسول خطیبی را شکست دهد تا به صدر جدول برگردد.

هفته ششم لیگ برتر (معوقه)

پنجشنبه 27 مهر

پیکان - پرسپولیس ساعت 16:50

ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین

با گزارش لحظه به لحظه این بازی همراه ما باشید...

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، منصور باقری، مجتبی حق‌دوست، علی‌اکبر رنجبر، سامان نریمان‌جهان، مهرداد بایرامی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، میلاد سورگی، محمد عمری، شهاب زاهدی

کارت زرد:

فرشاد فرجی (23) - سینا اسدبیگی (3+90) پرسپولیس

کارت قرمز:

گلزنان: شهاب زاهدی (13 و 72 و 79) پرسپولیس - حامد پاکدل (۴۶) پیکان

نیمه اول:

دقیقه ۷: سروش رفیعی یک پاس دیدنی را پشت دفاع پیکان ارسال کرد اما محمد عمری نتوانست به خوبی این توپ را کنترل کند تا فرصت از دست برود.

دقیقه ۱۲: ضربه بازیکن پرسپولیس با واکنش را محمد ناصری با واکنش خوب مهار کرد.

دقیقه ۱۳: گل برای پرسپولیس/ ارسال سروش رفیعی با پرش بلند شهاب زاهدی و ضربه سر این بازیکن تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.

<br>

دقیقه 15: ضربه محمد عمری از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه پیکان برخورد کرد.

دقیقه 18: ارسال بازیکن پیکان از روی ضربه کرنر با ضربه سر صدقی همراه بود که توپ پس از برخورد به تیر دروازه پرسپولیس توسط مدافعان دور شد.

دقیقه ۲۲: ضد حمله برق آسا برای پیکان؛ سامان نریمان جهان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما تعلل او و سر توپ بی جایی که زد باعث شد بازیکنان پرسپولیس به محوطه جریمه برسند و در ادامه ضربه نریمان جهان پس از برخورد به اسماعیلی فر راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۷: پیکانی ها با کارهای ترکیبی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شدند اما بایرامی دید کافی را برای تغذیه هم تیمی خود نداشت تا این فرصت از دست برود.

دقیقه 33: ضربه باقری با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 36: ضربه چیپ بایرامی درحال ورود به دروازه پرسپولیس بود که فرشاد فرجی روی خط توپ را برگشت داد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر دنبال شود. 

دقیقه 39: زاهدی با یک پاس کات بک سعید صادقی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه پیکان برخورد کرد. 

نیمه دوم:

دقیقه ۴۶: گل اول پیکان/ پاس پشت مدافعین پرسپولیس بازیکن پیکان به حامد پاکدل رسید، پاکدل با یک سرتوپ فرشاد فرجی را از پیش رو برداشت و به راحتی دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

</strong>

دقیقه ۵۵: در یک رفت و برگشت توپ به شهاب زاهدی رسید اما ضربه این بازیکن با فاصله زیاد از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: ضربه حامد پاکدل با فاصله زیاد از بالای دروازه پرسپولیس با بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: روی اشتباه مدافعان پیکان موقعیت خطرناکی برای پرسپولیس شکل گرفت اما ضربه شهاب زاهدی از سوی ناصری مهار شد و در ادامه دومین ضربه زاهدی راهی اوت شد.

دقیقه ۶۸: شهاب زاهدی برخوردی با ناصری داشت، در ادامه میلاد سورگی با دروازه خالی پیکان مواجه شد اما ضربه او را ایمان اکبری از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۷۲: گل دوم پرسپولیس/ پاس زیبای سروش رفیعی پشت مدافعین پیکان به زاهدی رسید، شهاب زاهدی با یک کنترل سینه دقیق و ضربه پای چپ برای بار دوم دروازه پیکان را باز کرد تا حساب کار دو بر یک شود. 

گل زاهدی به پیکان</strong>

دقیقه ۷۸: تعادل سروش رفیعی درون محوطه جریمه پیکان بهم خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 79: گل سوم پرسپولیس/ شهاب زاهدی از روی نقطه پنالتی برای بار سوم دروازه پیکان را باز کرد.

<br>

دقیقه ۸۶: روی اشتباه فرجی، حامد پاکدل در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما بیرانوند به زیبایی هر چه تمام تر ضربه پاکدل را مهار کرد.

2636