فولاد صفر - پرسپولیس صفر/ پرسپولیس هدیه پیکان را پس فرستاد/ فولاد باز هم در اهواز نباخت

فولاد صفر - پرسپولیس صفر/ پرسپولیس هدیه پیکان را پس فرستاد/ فولاد باز هم در اهواز نباخت

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم فولاد و پرسپولیس در لیگ بیستم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار که در ورزشگاه شهدای اهواز برگزار شد، شاگردان نکونام و گل محمدی که از روی سکوها نظاره گر بازی بود، موفق نشدند به یکدیگر غلبه کنند تا در نتیجه امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

با توجه به تساوی سپاهان در برابر پیکان، پرسپولیس شانس این را داشت که فاصله خود با سپاهان را در صدر جدول افزایش دهد، اما موفق به استفاده از این فرصت نشد.

سه‌شنبه 15 تیر 1400

فولاد – پرسپولیس ساعت 21.10

تیم داوری: کوپال ناظمی – حسن انتظاری – مهدی شفیعی – عنایت قوچ کانلو

ترکیب فولاد

محمد حسین مرادیان، موسی کولیبالی، شاه عباسی، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی، لوسیانو پریرا....

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو ....

کارت زرد

فولاد: محمد آبشک (45)/ آیاندا پاتوسی (66)

پرسپولیس: شهریار مغانلو (45)/ وحید امیری (46)

تعویض ها

فولاد: فرشاد احمدزاده به جای محمدرضا عباسی (71)/ مهران موسوی به جای سینا شاه عباسی (83)

پرسپولیس: وحید امیری به جای شهریار مغانلو (60)/ سیامک نعمتی به جای امید عالیشاه (71)/ مهدی عبدی به جای عیسی آل کثیر (83)

لحظات حساس

1 تا 3: فولاد در اوایل بازی با نمایش تهاجمی و دستیابی به دو ضربه کرنر از عطش خود برای کسب نتیجه در این بازی خبر می‌دهد و باید دید قادر به کسب نتیجه خواهد شد.

17: وحید کاظمی در اتفاقی عجیب در شرایطی که بازی در جریان بود، با قطع آن در کنار زمین حاضر شد. به نظر می‌رسید داور بازی دچار مشکلی از نظر تنفسی شد و البته خیلی زود با نوشیدن آب بازی را بار دیگر به جریان در آورد.

26: ارسال اوت بلند توسط آبشک با ضربه سر نه چندان خطرناک پریرا توسط حامد لک مهار شد.

27: اولین موقعیت جدی توسط امید عالیشاه و ضربه محکم این بازیکن با اختلاف کم راهی اوت شد.

56: ضربه از پشت محوطه جریمه برای محمد آبشک که با اختلاف کمی از دروازه لک راهی اوت شد.

65: فرار بازیکن فولاد و خطای وحید امیری تازه وارد یک ضربه ایستگاهی نصیب فولادی ها و کارت زرد برای هافبک پرسپولیس کرد که این ضربه را حردانی ارسال کرد اما شاگردان نکونام موفق به سود بردن از آن نشدند.

83: فرشاد احمدزاده پشت مدافعان پرسپولیس صاحب موقعیت شد و ضربه اش را زد که توپ بعد از ورود به دروازه با اعلام آفساید او را ناکام گذاشت.

اینجا </strong>

6641