2 امتیاز پرسپولیس لای چرخ پیکان گیر کرد/ بازی فرصت سوزها

2 امتیاز پرسپولیس لای چرخ پیکان گیر کرد/ بازی فرصت سوزها

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، شاگردان گل‌محمدی و حسینی در حالی به تساوی رضایت دادند که هر دو تیم به خصوص پرسپولیس موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما این بازی گلی نداشت تا دو امتیاز مهم برای قرمزهای تهرانی از دست برود.

پرسپولیس – پیکان ساعت 15.30

تیم داوری: مرتضی منصوریان، محمدرضا ابوالفضلی، محمد راهی و روح‌الله شریفی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر (محمد عمری ۵۸)، سیامک نعمتی (فرشاد فرجی 82)، کمال کامیابی نیا (مهدی عبدی ۵۸)، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، سعید صادقی (حامد پاکدل ۷۵)، امید عالیشاه (سروش رفیعی ۵۸)

ترکیب پیکان: فرهاد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، حسین فلاح، علی رمضانی،  رضا ثابت‌ایمانی، مهدی لطفی، مجتبی حقدوست (مهدی تاراجی 80)، شرزود تمیروف (تیتو اوکلو 74) و ابراهیم صالحی (منصور باقری 80)

دقایق حساس

دقیقه ۶: ضد حمله خوب برای پرسپولیس توسط امید عالیشاه که داور بازی به درستی خطای هند کاپیتان قرمزها را اعلام کرد.

دقیقه 25: علیرضا بیرانوند شوت سنگین بازیکن پیکان که در میانه راه تغییر جهت داده بود را به سختی دفع کرد.

دقیقه 28: این بار نوبت فرهاد کرمانشاهی گلر پیکان رسید تا شوت میلاد سرلک را از محوطه جریمه تیمش دور کند.

دقیقه ۳۵: پاس در عمق برای دانیال اسماعیلی‌فر او را در موقعیت گلزنی قرار داد اما کرمانشاهی ضربه نه چندان محکم او را دفع کرد.

دقیقه ۵۲: بازیکنان پرسپولیس با چندین پاس کوتاه خود را به محوطه جریمه پیکان رساندند اما خلق موقعیت خوب این تیم راه به جایی نبرد.

دقیقه ۵۴: شوت خطرناک بازیکن پیکان به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: شوت پای چپ مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه پیکان راهی اوت شد.

دقیقه ۷۱: خلق موقعیت پرسپولیسی‌ها پشت محوطه حریف به سروش رفیعی ختم شد اما توپ به خوبی روی پای این بازیکن قرار نگرفت تا شوت محکم او راه به جایی نبرد.

دقیقه 82: داخل محوطه جریمه یکی بازیکنان پا به توپ پرسپولیس به زمین افتاد تا صحنه ای مشکوک رقم بخورد. پرسپولیسی‌ها در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

دقیقه 88: شوت ناگهانی تیتو در دو مرحله توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه 89: درون محوطه جریمه توپ به شکل اتفاقی به بازیکن پیکان رسید و ضربه این بازیکن توسط بیرانوند به صورت ناقص دفع شد و توپ مقابل پای تیتو قرار گرفت و در حالی که این بازیکن می‌توانست به راحتی دروازه میزبان را باز کند بیرانوند چنین اجازه‌ای به او نداد.

اخطار: گئورگی گولسیانی(33) از پرسپولیس، ابراهیم صالحی (۶۴) از پیکان، مهدی تاراجی (82) از پیکان، فرهاد مجد کرمانشاهی (90) از پیکان

خلاصه بازی تیم های پرسپولیس - سپاهان را اینجا می توانید ببینید.