هازارد و خداحافظی از فوتبال به دلیل لذت نبردن از بازی در زمین

هازارد و خداحافظی از فوتبال به دلیل لذت نبردن از بازی در زمین

پایگاه خبری فوتبالی- ادن هازارد ستاره سابق تیم ملی بلژیک پس از بازنشستگی از فوتبال اولین مصاحبه خود را انجام داد.

به گزارش فوتبالی ، ادن هازارد چندی پیش  با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود، اعلام کرد که تصمیم به بازنشستگی از فوتبال حرفه‌ای گرفته است. هازارد پس از فسخ قرارداد با رئال مادرید نتوانست تیم جدیدی برای ادامه فوتبال خود پیدا کند و در نهایت تر سن ۳۲ سالگی به دوران فوتبال حرفه ای خود خاتمه داد.

ادن هازارد در مصاحبه اخیر خود به نشریه آونیر گفت:  "همیشه گفته بودم زمانی که دیگر در زمین فوتبال از بازی لذت نبرم از بازی فوتبال دست خواهم کشید. من نمی خواستم در یک تیم فقط برای پول بازی کنم در غیر این صورت می توانستم در تیم های متمول به فوتبال خود ادامه دهم. در واقع من دیگر از تمرین کردن لذت نمی بردم پس فوتبال را به صورت کامل رها کردم. این تصمیم گیری برای من سخت نبود چون از قبل چنین برنامه ای داشتم."

نکته جالب در مورد ادن هازارد این است که او پس از پیوستن به رئال مادرید در سال ۲۰۱۹ حتی ۱ دقیقه هم در الکلاسیکو مقابل بارسلونا بازی نکرد و  آخرین باری که این وینگر بلژیکی مقابل تیم آبی و اناری پوش قرار گرفت با پیراهن چلسی و در لیگ قهرمانان اروپا بود و در نتیجه بدون هیچ خاطره ای از این بازی جذاب او صحنه بازی فوتبال را ترک کرد.

۱۰۰۹