زمان حضور بانوان تا شایعه کاپیتانی آلوز از زبان مدیر تراکتور

زمان حضور بانوان تا شایعه کاپیتانی آلوز از زبان مدیر تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست تراکتور راجع به مسائل مختلف پیرامون این باشگاه از حضور بانوان تماشاگر گرفته تا شایعه کاپیتانی آلوز و گلایه‌های تی‌تی‌ها از سازمان لیگ صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، سعید مظفری‌زاده سرپرست تراکتور در گفتگو با خبرنگار “فوتبالی” در رابطه با گلایه این باشگاه از برنامه‌ریزی لیگ عنوان داشت: «تا اینجای کار یکی از نامنظم‌ترین و ناهماهنگ‌ترین لیگ‌ها را در چند سال اخیر داشته‌ایم. چندین بار برنامه بازی‌ها دستخوش تغییر شد و چندین بازی لغو شد. فاصله بین بازی‌ها بسیار زیاد بود و بعد یک بازی چندین هفته تعطیلی وجود داشت. تاکید می‌کنم که تا اینجای کار چنین بوده و سازمان لیگ برنامه جدیدی داده که امیدوارم این برنامه دیگر تغییر نکند و ما بتوانیم بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم و بتوانیم روند کاری مدنظر کادرفنی را خوب پیش ببریم چرا که در این مدت گلایه داشتند که برنامه‌‌ریزی ممکن نیست و مدام برنامه‌ها تغییر می‌کند.»

وی در ادامه بابت برگزاری بازی‌های خانگی تراکتور در وسط هفته هم گله‌مند بود: «موضوع دیگری که ما را ناراحت کرده این است که بازی‌های ما وسط هفته برگزار خواهد شد و این شانس را نداریم که حداکثر استفاده را از حضور هوادارانمان داشته باشیم. این حق طبیعی تیم‌های پرطرفداری مثل تراکتور است که از حضور تماشاچیان خصوصاً در خانه استفاده کنند. بازی‌های خانگی ما همگی میانه هفته بوده و از این بابت گلایه داریم. امیدواریم این مساله در ادامه رفع و رجوع شود.»

مدیر تراکتور این موضوع را که این باشگاه خود روز شنبه را برای بازی با شمس‌آذر انتخاب کرده، رد می‌کند: «ما انتخاب روز نداشته‌ایم. کادرفنی نسبت به برنامه قبلی برنامه‌ریزی کرده بود و برنامه بازی‌ها که تغییر کرد ما نسبت به آن گلایه داشتیم. ما که روز بازی را تعیین نمی‌کنیم و سازمان لیگ تعیین می‌کند و ما هم تابع هستیم. درخواست ما این است که بازی‌های ما علی‌الخصوص بازی‌های خانگی ما روزهای تعطیل باشد تا از حضور حداکثری هواداران استفاده کنیم. تا جایی که من اطلاع دارم همیشه درخواست ما بازی در روزهای تعطیل بوده و برای شمس‌آذر هم همین‌طور است.»

مظفری‌زاده بابت شایعه جریمه این باشگاه بابت مالیات بازیکنان خارجی نگرانی خاصی ندارد: «ما تمام قراردادهایمان از هر نظر چه مالیات و چه بحث‌های دیگر مطابق قانون بوده است. خوشبختانه مدیرعامل باشگاه از اشرافیت کاملی نسبت به قوانین برخوردارند و تمام مسائل باشگاه ما کاملا شفاف و روشن است و از هرگونه بررسی استقبال می‌کنیم. خود ما طرفدار این مساله هستیم که اگر قانونی هست باید رعایت شود و اگر هم نقصی هست باید درخواست اصلاح داشته باشیم، نه اینکه قانون را نقض کنیم.»

سرپرست تی‌تی‌ها مدعی است بانوان تماشاگر تراکتور از بازی با نساجی می‌توانند به استادیوم یادگار امام(ره) بیایند: «باشگاه ما نهایت تلاش خود را کرده و ما نامه‌نگاری هم کرده و درخواست این را داشته‌ایم که بانوان علاقه‌مند تراکتور بتوانند شاهد بازی‌ها از نزدیک باشند. موقعیت ورزشگاه یادگار امام(ره) و دور بودن این استادیوم از مسیر اصلی و امکانات جانبی مطالبی است که عنوان شده و باید ایراداتش رفع و رجوع شود تا بانوان حضور پیدا کنند. ما مجدداً این درخواست را برای حضور بانوان داده‌ایم و پیگیر هستیم. مسئولین استان هم دید مثبتی دارند و زیرساخت‌های مدنظر آن‌ها هم دارد فراهم می‌شود. طبق قول‌هایی که شنیده‌ایم ظرف چند هفته آینده شاهد حضور بانوان خواهیم بود. فکر نکنم این اتفاق برای بازی شمس‌آذر رخ دهد و فکر کنم از بازی بعدی خانگی شاهد حضور بانوان باشیم.»

مظفری‌زاده راجع به آخرین خبر از شکایت باشگاه تراکتور از حامد پاکدل و کاوه رضایی چنین گفت: «نه متاسفانه من اطلاعی ندارم و واحد حقوقی این قبیل کارها را انجام می‌دهد.»

مدیر تیم فوتبال تراکتور شایعه قطعی شدن جذب هر بازیکنی در نیم فصل را رد می‌کند: «هیچ خریدی بدون درخواست کادرفنی و کمیته نقل‌وانتقالات انجام نمی‌دهیم. درخواست را کادرفنی باید داشته باشد که نداشته‌ایم ولی هر درخواستی صورت گیرد، کادرفنی ابتدا اعلام می‌کند و سپس کمیته نقل‌وانتقالات پیگیری می‌کند. سیاست ما این است و تا عقد قرارداد نهایی چیزی اعلام نکرده‌ایم و تاکید می‌کنم که فعلا درخواستی نداشته‌ایم.»

وی در پایان راجع به شایعه کاپیتانی آلوز هم واکنش نشان داد و عنوان داشت کادرفنی و بازیکنان در نبود شجاع خلیل‌زاده هر بازی خود انتخاب می‌کنند که چه کسی کاپیتان باشد: «در تیم ما کسی حساسیتی روی این مسائل ندارد و بچه‌های ما آن‌قدر از لحاظ شخصیتی بالا هستند و با هم رفاقت دارند که مثال زدنی است.کاپیتان اول ما آقای شجاع خلیل‌زاده است و کاپیتان بعدی ما در هر بازی که ایشان نباشد با نظر کادرفنی و بازیکنان انتخاب می‌شود و باید ببینیم این بازی هم چه می‌شود.»

1997