مورینیو و پیشنهاد 104 میلیون پوندی از لیگ عربستان

مورینیو و پیشنهاد 104 میلیون پوندی از لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو با قرارداد ۱۰۴ میلیون پوندی از سوی لیگ برتر عربستان سعودی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی ، قرارداد ژوزه مورینیو با تیم رم در سال ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید تا این مربی احتمالا پیشنهاد قراردادی ۱۰۴ میلیون پوندی از عربستان سعودی را بپذیرد زیرا ممکن است رم را ترک کند. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، هیچ مذاکره ای برای تمدید قرارداد مورینیو و رم‌ صورت نگرفته است و جدایی راه این مربی از باشگاه ایتالیایی در تابستان آینده اجتناب ناپذیر است. جانلوکا دی مارتزیو درباره تصمیم بزرگی که در مورد آینده مورینیو در ایتالیا گرفته می‌شود، گفت هیچ مذاکره‌ای در جریان نیست و هرگز وجود نداشته است.

به نظر می رسد ژوزه مورینیو پس از سه سال حضور در ورزشگاه المپیک رم از این تیم کنار خواهد رفت. در حال حاضر گفته می شود که سرمربی سابق چلسی، رئال مادرید و منچستریونایتد خاورمیانه را مقصد بعدی خود خواهد کرد و این بازیکن ۶۰ ساله چالشی جدید را تجربه خواهد کرد. مورینیو در این باره گفته است:" من روی رم تمرکز کرده ام و تا آخرین روزی که اینجا هستم تمام تلاشم را خواهم کرد. هیچ کس آینده را نمی داند، اما من متقاعد شده ام که روزی در عربستان سعودی مربیگری خواهم کرد. نمی‌دانم چه زمانی، اما کاملاً مطمئن هستم که این کاری است که حتما انجام خواهم داد."

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه الهلال در عربستان آماده است به مورینیو قراردادی دو ساله به ارزش ۱۰۴ میلیون پوند پیشنهاد دهد. اگر این شرایط از سوی مورینیو پذیرفته شود، یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال جهان به ستارگانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه در لیگ برتر عربستان خواهد پیوست.

۱۰۰۹