جواب خاص بالوتلی به صحبت‌های اخیر زلاتان (عکس)

جواب خاص بالوتلی به صحبت‌های اخیر زلاتان (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی ستاره سابق میلان و اینتر با انتشار یک استوری در اینستاگرام، جواب صحبت های اخیر زلاتان ابراهیموویچ را داد. 

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت راجع به بالوتلی گفته بود: "وقتی یک نفر، فرصت های زیادی دارد، باید از آن ها نهایت استفاده را ببرد و نه اینکه آن ها را هدر داد. بالوتلی فرصت های زیادی داشت، اما از هیچ کدام استفاده نکرد. او فقط استعدادش را هدر داد و این حقیقت است."

به نقل از سایت گل، حالا مهاجم ایتالیایی که در حال حاضر برای آدانا دمیراسپور توپ می زند، با انتشار یک عکس از خودش در حال بالا بردن جام قهرمانی چمپیونز لیگ فصل 2009-10 به همراه اینتر، در اینستاگرام، جواب صحبت های زلاتان را داد و حتی این اسطوره سوئدی را نیز در این استوری تگ کرد. این جواب مستقیمی به صحبت های زلاتان بود، چون ابراهیموویچ هیچ وقت موفق به بردن تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا نشد. 

ماریو بالوتلی که الان 33 ساله است، در فصل جدید تنها 2 بار برای باشگاه ترکیه ای به میدان رفته است و در آن سمت، زلاتان ابراهیموویچ در پایان فصل 2022-23 با لباس روسونری از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

4416