تلاش 3 ساعته پپ گواردیولا برای متقاعد کردن ستاره رئال مادرید

تلاش 3 ساعته پپ گواردیولا برای متقاعد کردن ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا بیش از 3 ساعت زمان صرف کرد تا جود بلینگام را قبل از پیوستن به رئال مادرید متقاعد کند تا به منچسترسیتی بیاید.

به گزارش فوتبالی، در همان ماه اول پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جود بلینگام با رقم 103 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و حالا آماری خارق العاده از خودش در سانتیاگو برنابئو به جای گذاشته است. حالا برخی از خبرگزاری ها مثل کادنا سر ادعا کرده اند که سیتی نیز دوست داشت جود بلینگام را جذب کند و حتی پیشنهاد بهتری به باشگاه دورتموند و خود این بازیکن داد. 

به نقل از سایت گل و کادنا سر، پپ گواردیولا جلسه ای سه ساعته با جود بلینگام برگزار کرد و طی آن می خواست که این ستاره انگلیسی را برای آمدن به ورزشگاه اتحاد متقاعد کند. علیرغم این تلاش سرمربی اسپانیایی، بلینگام از قبل تصمیمش را برای رفتن به رئال مادرید گرفته بود و در آخر، گواردیولا به تصمیم این ستاره جوان احترام گذاشت و برای بلینگام و رئال مادرید آرزوی موفقیت کرد. 

جود بلینگام تاکنون توانسته در 11 بازی برای رئال مادرید، 11 گل بزند و 3 پاس گل بدهد. او در حال حاضر در اردوی تیم ملی انگلیس حضور دارد و خودش را برای بازی روز سه شنبه در ورزشگاه ومبلی مقابل ایتالیا آماده می کند.

4416