پپ گواردیولا به دنبال جذب بازیکن رئال مادرید

پپ گواردیولا به دنبال جذب بازیکن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پپ گواردیولا به طور ویژه ای یکی از بازیکنان رئال مادرید را مورد توجه قرار داده است و به دنبال این است که هر طور شده او را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی منچستر سیتی به دنبال این است که یک مدافع چپ جدید را به تیم خود اضافه کند و به نظر می رسد که فرلاند مندی از رئال مادرید، گزینه مورد علاقه او باشد.

در واقع سرجی گومز که در تابستان گذشته از باشگاه اندرلخت بلژیک به منچستر سیتی پیوست، نتوانسته است پپ گواردیولا را راضی کند و به همین دلیل سرمربی اسپانیایی به دنبال یک گزینه جدید برای پست مدافع چپ در تیم خود می گردد.

رئال مادرید برای به خدمت گرفتن فرلاند مندی، در سال 2019 مبلغ 53 میلیون یورو را به باشگاه لیون فرانسه پرداخت کرد. این بازیکن در رئال مادرید به خوبی توانست خودش را جا بیندازد و در قهرمانی های اخیر رئال مادرید نقش تاثیر گذاری داشته است.

اگر رئال مادرید به دنبال فروش فرلاند مندی باشد، منچستر سیتی می توان مشتری خوبی برای این بازیکن باشد و بدین ترتیب احتمال رقم خوردن چنین انتقالی وجود خواهد داشت و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این باره می افتد.

1471