تعویض طلایی قلعه‌نویی وارد شد؛ مهرداد زننده یک گل با پاس گل هم باشگاهی!

تعویض طلایی قلعه‌نویی وارد شد؛ مهرداد زننده یک گل با پاس گل هم باشگاهی!

پایگاه خبری فوتبالی- در مصاف با اردن مهرداد محمدی زننده یکی از سه گل ایران بود. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران که با برتری سه بر یک در برابر اردن به دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه اردن راه پیدا کرد حالا باید برای قهرمانی به مصاف قطر تحت هدایت کارلوس کی‌روش برود. 

در جریان بازی با اردن اتفاق ویژه‌ای برای تیم ملی رقم خورد؛ درحالی که اردنی‌ها در نیمه دوم از گسستگی و اشتباهات فردی بازیکنان ایران در خط دفاعی نهایت بهره را می‌بردند، توانستند دروازه بیرانوند را پس از ۳ مسابقه باز کنند و به اصطلاح کلین‌شیت این دروازه‌بان را خراب کردند.

اردنی ها حتی با زیرکی و تیزهوشی به یک ضربه پنالتی هم دست پیدا کردند که احسان حداد آن را از روی شکم سیری و بی‌دقتی از دست داد تا مهرداد محمدی با به ثمر رساندن گل سوم ایران بازی را زودتر از دمیده شدن سوت مسابقه برای اردنی ها تمام کند.

مهرداد محمدی که جز بمب‌های نقل و انتقالاتی تابستانی بود و از مهره‌های ارزشمند آبی‌ها در فصل جاری محسوب می شد، بعد از اینکه از دقیقه ۶۷ به جای علیرضا جهانبخش به میدان رفت در دقیقه ۴+۹٠ با دریافت یک پاس تماشایی از جانب هم باشگاهی اش، روزبه چشمی به دروازه اردن حمله کرد و با یک ضربه چیپ مهارنشدنی ایران را به گل سوم و خودش را به آن چیزی که دنبالش بود رساند تا با گلی که هم سازنده و هم زننده‌اش استقلالی بود به تعویض طلایی امیر قلعه‌نویی بدل شود.

پیش از این محمدی در ۲ مسابقه دیگر برای ایران به میدان رفته بود و حتی در برابر کامبوج پایش به گلزنی باز شده بود. محمدی که زننده هزارمین گل استقلال در لیگ برتر بود به خوبی توانست پاسخ اعتماد قلعه‌نویی را بدهد و در بازگشت دوباره‌اش به تیم ملی توانست موثر واقع شود. 

۹۰۹۸