اعتراف صادقانه کعبی؛ یک استقلالی با سابقه بازی در پرسپولیس

اعتراف صادقانه کعبی؛ یک استقلالی با سابقه بازی در پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی-پس از سالها مشخص شد یکی از معروفترین بازیکنان پرسپولیس در چند سال گذشته، از بچگی طرفدار این تیم نبوده است.

به گزارش فوتبالی، حسین کعبی طی چند سال گذشته به عنوان یک چهره پرسپولیسی شناخته شده است. بازیکنی که بعد از حضور در فوتبال و قبل از رفتن به انگلیس برای بازی در لستر، در پرسپولیس توپ زد.

کعبی در بخشی از مصاحبه‌اش با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا هنگام پیوستن به پرسپولیس، واقعا طرفدار این تیم بوده، جواب صادقانه‌ای داده و گفته است: تمام خانواده من استقلالی هستند و زمانی که به پرسپولیس رفتم برادر بزرگم یک سال با من صحبت نکرد. من از بچگی استقلالی بودم و وقتی در امارات بازی می‌کردم و پرسپولیس به من پیشنهاد داد، آن را پذیرفتم. البته قبل از آن هم استقلال چند بار به من پیشنهاد داده بود و حتی خود شخص نکونام هم که در این تیم بازی می‌کرد، به من پیشنهاد داده بود. 

جالب اینکه به همین دلیل، کعبی حاضر نیست حتی در صورت اینکه نکونام به او پیشنهاد حضور در کادر فنی استقلال را بدهد، این پیشنهاد را قبول کند: نمی‌خواستم جواد محکوم شود که یک پرسپولیسی را به استقلال آورده است. اگر فردا روزی نتیجه نمی‌گرفت هواداران می‌گفتند چون یک پرسپولیسی در کادر او است، استقلال نتیجه نمی‌گیرد

1293