حسین کعبی: باید مراقب جوی سازی های بحرینی ها بود/ این پرسپولیس دوباره قهرمان می شود

حسین کعبی: باید مراقب جوی سازی های بحرینی ها بود/ این پرسپولیس دوباره قهرمان می شود

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوش سابق ایران بازی ایران در برابر بحرین را بازی سخت و مهمی برای تیم ملی دانست.

به گزارش فوتبالی، حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به پیروزی پر گل ایران در برابر کامبوج گفت: بچه های تیم ملی در برابر کامبوج نمایش فوق العاده ای را از خود ارائه کردند و توانستند با 14 گل برد پرگلی را برای ایران به ثبت برسانند. این در حالی بود که حضور بانوان در این بازی در ورزشگاه نیز نقطه عطف دیگری برای این دیدار محسوب می شد که حرکت خوب و جالبی بود که امیدوارم در بازی های بعدی نیز تکرار شود و خانم های هوادار فوتبال که با شور و شعف زیادی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند باز هم بتوانند در ورزشگاه حاضر شده و در جوی خوب از تماشای فوتبال لذت ببرند.

کعبی در ادامه در خصوص بازی برابر بحرین به خبرنگار فوتبالی گفت: هم بحرین و هم عراق حریفان سرسختی برای ایران هستند. البته بچه های ما توان و پتاسیل بالایی از نظر فنی دارند اما باید مراقب این 2 تیم باشند . تیم ملی در بازی پیش روی خود در خانه حریف روبروی بحرین قرار می گیرد و بچه های باید مراقب جو روانی که به احتمال فراوان در این دیدار از سوی حرف به راه خواهدافتاد، باشند. 

وی در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس خاطرنشان کرد: الان زمان خوبی برای انتقاد از تیم کالدرون نیست. یادمان نرفته که در سال اول حضور برانکو در پرسپولیس نیز تیم با روند خوبی کار را اغاز نکرد اما کم کم مربی نیست به مهره ها و داشته های خود شناخت لازم را پیدا کرد و در نهایت آن نتایج خوب برای پرسپولیس رقم خورد. کالدرون هم مثل برانکو نیاز به زمان دارد. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و بازیکنان خوبی دارد که بدون شک در آینده نزدیک می توانند به روزهای اوج خود بازگردند. به نظر من این پرسپولیس دوباره می تواند قهرمان شود.

کعبی در پایان گفت: به نظر من تنها مشکل حال حاضر پرسپولیس گلزنی است که این مشکل هم قابل رفع است. این روزها همه شمشیرشان را علیه علیپور از رو بسته اند اما من این انتقادها را قبول ندارم. علیپور مهاجم خوبی است و هواداران پرسپولیس باید باهوش باشند و دست از حمایت از علیپور و دیگر بازیکنان تیم برندارند تا فشار روحی از روی تیم و بازیکنانش برداشته شود.

7655