بهترین بازیکنی که گواردیولا در کنارش بازی کرده کیست؟

بهترین بازیکنی که گواردیولا در کنارش بازی کرده کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی نام بهترین بازیکنی که در دوران بازیگری‌اش در کنارش بازی کرده را فاش کرد. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا به جز مربیگری، 16 سال سابقه بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال را دارد. او در سال 2001 بعد از ترک بارسلونا به برشیا پیوست و در آن جا توانست بسیاری از ستارگان سری آ را از نزدیک مشاهده کند. 

به نقل از سایت گل، حالا در مراسمی از سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ پرسیدند که بهترین بازیکنی که تاکنون با او بازی کرده ای، کی بوده و گواردیولا در جواب گفت: "قطعاً روبرتو باجو." 

روبرتو باجو تمام عمر فوتبالی اش را در ایتالیا سپری کرد و در هر 3 تیم اینتر، میلان و یوونتوس نیز بازی کرد. او چهار فصل آخر فوتبالش را در برشیا گذراند و رد سال 2004، کفش هایش را آویخت و برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

گواردیولا همچنین چند نصیحت به جوانانی که در مراسم حضور داشتند و می خواستند فوتبالیست شوند گفت: "شما نمی توانید استعدادتان را در خانه با اینستاگرام و توییتر شکوفا کنید. این غیرممکن است. شما استعدادتان را تمرین و حتی اشتباه کردن شکوفا می کنید. فوتبال بازی کردن را دوست دارید؟ پس باید خیلی زیاد بازی کنید."

4416