دیدار با میتروویچ؛ مرد جنجال و گل

دیدار با میتروویچ؛ مرد جنجال و گل

پایگاه خبری فوتبالی- دو حمله به سمت دروازه رشید مظاهری و دو گل حاصل عملکرد میتروویچ مقابل نساجی مازندران بود.

به گزارش فوتبالی، بازی با تیم‌های عربستانی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا فرصتی رویایی برای بازیکنان و هواداران ایرانی است. بازیکن‌هایی که پیش از این پیگیر اخبار آن‌ها از رسانه‌ها بودند، حالا در ورزشگاه‌های داخلی مقابل آن‌ها بازی می‌کنند.

 تیم الهلال که پیش از حضور ستاره‌های نام آشنای جهانی هم یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا بود با حضور این بازیکنان علاوه برقدرتمندتر شدن به تیم جذاب‌تری هم تبدیل شده است.

 از نام و نشان نیمار که بگذریم به میتروویچ می‌رسیم. بازیکنی که برای طرفداران لیگ برتر انگلیس از نیمار کمتر شناخته شده نیست. بازیکن صربستانی که سابقه بازی در فولام و نیوکاسل را دارد و البته یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی کشورش هم محسوب می‌شود.

مهاجمی که فصل گذشته را در لیگ برتر جزیره سپری کرد و یکی از عوامل اصلی بقای فولام در لیگ برتر بود و رکوردهای گلزنی در این تیم را جا به جا کرد حالا در الهلال توپ می‌زند و نیش خود را در بدن همه رقبای این تیم چه در داخل لیگ عربستان و چه در لیگ قهرمانان آسیا به یادگار گذشته است.

 او دو بار دروازه رشید مظاهری را باز کرد و البته به لطف وی ای آر فقط یک گل آن مورد قبول واقع شد. میتروویچ که هنوز نتوانسته عصبانیت خود را در جریان بازی کنترل کند و احتمالا دلش برای محرومیت 8 جلسه‌ای فصل قبلش بابت هل دادن داور در جریان بازی فولام و یونایتد تنگ شده همچنان هم جنجال‌آفرین است و به جز صحنه گل، دعوای او با وحید محمدزاده هم یکی از اتفاقات مهم بازی دیروز نساجی و الهلال بود.

4326