من، میتروویچ، آقای گل همیشگی!

من، میتروویچ، آقای گل همیشگی!

پایگاه خبری فوتبالی- یک ضربه قیچی برگردان که شاید زیباترین گل لیگ قهرمانان آسیا تا این‌جای کار باشد الکساندر میتروویچ را به صدر جدول گلزنان آسیایی رساند.

به گزارش فوتبالی، بهترین گلزن آسیا بعد از پایان مرحله اول گروهی چه کسی بود؟ با توجه به ستاره‌های تیم‌های عربستانی حدس‌زدن این که این بازیکن از عربستان است کار سختی نیست اما این که کدام یک از این ستاره‌ها توانسته فعلا آقای گل آسیا باشد شاید کمی سخت باشد.

 برای پیدا کردن نام این بازیکن باید به سراغ خط حمله الهلال برویم و به بازیکنی برسیم که پیش از این ستاره تیم‌های انگلیسی بود و حالا در آسیا می‌درخشد.

الکساندر میتروویچ، بازیکن صربستانی که سابقه بازی در فولام و نیوکاسل را دارد و البته یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی کشورش هم محسوب می‌شود.

مهاجمی که فصل گذشته را در لیگ برتر جزیره سپری کرد و یکی از عوامل اصلی بقای فولام در لیگ برتر بود و رکوردهای گلزنی در این تیم را جا به جا کرد حالا در الهلال توپ می‌زند و نیش خود را در بدن همه رقبای این تیم چه در داخل لیگ عربستان و چه در لیگ قهرمانان آسیا به یادگار گذشته است و تیم‌های ما هم از نیش او در امان نمانده‌اند. 

میتروویچ در بازی با نساجی دوبار دروازه رشید مظاهری را باز کرد که البته به لطف وی ای آر فقط یک گل آن مورد قبول واقع شد. البته در صدرنشینی او باید شانس را هم دخیل دانست. هم‌گروهی با تیم بمبئی سیتی هند که یک هت‌تریک را به او هدیه داد. 

به احتمال زیاد در بازی برگشت دو تیم هم فرصت خوبی برای میتروویچ فراهم خواهد شد تا فاصله خود را با دیگر ستاره‌های حاضر در آسیا در صدر جدول گلزنان بیشتر کند. او که در لیگ عربستان با 7 گل زده فاصله زیادی با رونالدوی 11 گله در صدر دارد به دنبال این است تا در اسیا این فاصله را جبران کند و انتقام لیگ عربستان را از ستاره پرتغالی بگیرد! 

فعلا هم که شانس با او یار است و با حضور تیمش در گروهی آسانتر از رونالدو این فرصت را دارد که حداقل در مرحله گروهی آمار خوبی از خودش به جای بگذارد و آقای گلی موقت را حفظ کند. 

۴۳۲۶