مصدومیت طولانی مدت گریبان مدافع منچستریونایتد را گرفت

مصدومیت طولانی مدت گریبان مدافع منچستریونایتد را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد دچار یک بحران مصدومیت جدید شده زیرا لیساندرو مارتینز برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود.

  به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ فقط یک مدافع میانی برای بازی فردا مقابل کریستال پالاس در اختیار دارند زیرا سرخیو رگیلون نیز به علت مصدومین از لیست تیم خط خورده است. این بدان معناست که اریک تن هاگ ممکن است مجبور شود برای دومین بازی متوالی سوفیان امرابات را در پست دفاع چپ بازی دهد. همچنین شانس به هری مگوایر و جانی ایوانز رو کرده تا در دفاع میانی صف آرایی کنند. مارتینز بازیکن مورد علاقه هواداران، مصدومیت سنگینی را که فصل گذشته در آپریل متحمل شده بود دوباره تکرار کرد. او در جریان بازی فصل گذشته لیگ اروپا مقابل سویا بخاطر همین مصدومیت با اشک از زمین بازی خارج شده بود. مارتینز در نهایت به دلیل شکستگی استخوان تا پایان رقابت‌ها از لیست تیم کنار رفت.

حالا این مصدومیت دوباره به لیساندرو مارتینز بازگشته است. شیاطین سرخ در آستانه بازی فردا مقابل کریستال پالاس اعلام کردند که ستاره مدافع این تیم مجددا مصدوم شده و در این بازی غایب خواهد بود. مارتینز اولین بار در جریان شکست ۳-۱ مقابل آرسنال احساس درد کرد و حالا در  بیانیه باشگاه منچستر یونایتد در مورد این بازیکن آمده است: "اکنون مشخص شده است که مارتینز برای ریکاوری و توانبخشی نیاز به یک دوره غیبت از ترکیب تیم دارد. البته ارزیابی برای تصمیم گیری در مورد مراحل بعدی ادامه دارد."

1009