عکس؛ پیراهن منچستریونایتد به پاپ فرانسیس هدیه داده‌شد

عکس؛ پیراهن منچستریونایتد به پاپ فرانسیس هدیه داده‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در ملاقات با هوادارانش در شهر واتیکان، پیراهنی از لیساندرو مارتینز ستاره آرژانتینی منچستریونایتد را دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، پاپ فرانسیس صبح پنجشنبه میزبان اندی برنهام شهردار منچستر بود و  پیراهن لیساندرو مارتینز با پیامی شخصی از جانب این ستاره را هدیه گرفت. در حقیقت پاپ فرانسیس در بوینوس آیرس و آرژانتین متولد شده و طرفدار دوآتشه فوتبال است.

وبسایت منچستریونایتد گزارش داده است که پاپ فرانسیس 88 ساله از علاقمندان به مارتینز است که این بازیکن اخیرا قهرمان جام جهانی شده است. وقتی که باشگاه منچستریونایتد و لیساندرو از ملاقات شهردار منچستر با پاپ خبردار شدند، تصمیم گرفتند که پیراهن قاب شده مدافع سابق آژاکس را به او هدیه بدهند. لیساندرو در پیامی روی این پیراهن نوشته است:" پاپ مقدس، با احترام بسیار. از جانب لیساندرو مارتینز."

کریس تروت، سفیر بریتانیا در ایتالیا تصاویری از این ملاقات منتشر کرده است که برنهام در حال هدیه دادن پیراهن لیساندرو به پاپ  دیده می شود. تروت در این باره نوشته است:" خوشحال هستیم که ملاقات با پاپ انجام شد."

یک هوادار در توییتر در مورد این تصویر نوشته است:" اولش فکر کردم جعلی است." و دیگری نوشته است:" وقتی که پاپ فرانسیس با پیراهن قاب شده لیساندرو عکس می گیرد، یعنی اولین فصلش در یونایتد خوب پیش رفته است."

4125