بعد از سپاهان و پرسپولیس؛ کارگروه نظارت بر قراردادها سراغ یک باشگاه صنعتی می‌رود

بعد از سپاهان و پرسپولیس؛ کارگروه نظارت بر قراردادها سراغ یک باشگاه صنعتی می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- وجود برخی ابهام‌ها در ثبت قرارداد اعضای یکی از تیمهای لیگ برتری که صنعتی هم هست باعث شده تا کارگروه نظارت بر قراردادها قصد داشته باشند با وسواس بیشتری، قراردادهای این تیم را چک کنند.

به گزارش فوتبالی، بعد از اتفاقاتی که برای باشگاه سپاهان رخ داد و منجر به کسر امتیاز از این تیم شد، چندی قبل، سایت سازمان لیگ از ورود کارگروه نظارت بر قراردادها به قراردادهای شاگردان یحیی گل‌محمدی خبر داد. 

در شرایطی که هنوز نتایج این بررسی‌ها اعلام نشده، گویا قراردادهای یکی دیگر از باشگاههای لیگ برتری که یک باشگاه صنعتی متمولی هم هست قرار است به زودی مورد بررسی ویژه قرار بگیرد.

این باشگاه لیگ برتری که بودجه‌اش نزدیک به 300 میلیارد تومان است، در ظاهر هیچ مشکلی به لحاظ رعایت سقف قرارداد نداشته اما گویا پولی که این باشگاه برای کادر فنی‌اش در نظر گرفته، فراتر از چیزی است که باشگاه مربوطه به سازمان لیگ اعلام کرده است.

نکته دیگری که حساسیت‌ها روی این باشگاه صنعتی شهرستانی را زیاد کرده، مبلغ هزینه‌ شده توسط این تیم برای یکی از خریدهای بزرگش است. بازیکنی که در نقل و انتقالات تابستانی مشتریان زیادی داشت اما مبلغ رضایتنامه او باعث شد که به جز تیم جدید او، تیم دیگری امکان جذب او را نداشته باشد!

۱۹۸۴