عضو جدید لیست مصدومان آرسنال؛ مصدومیت خرید 100 میلیونی آرتتا

عضو جدید لیست مصدومان آرسنال؛ مصدومیت خرید 100 میلیونی آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی – با توجه به اینکه دکلان رایس پس از نیمه اول بازی آرسنال و تاتنهام، با ساق پا بانداژ شده دیده شد، شوک بزرگی به توپچی‌ها وارد شده است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک انگلیسی در بین دو نیمه طی تعویضی که در ابتدا یک تغییر تاکتیک توسط آرتتا به نظر می‌رسید، جای خود را به جورجینیو داد. هرچند وقتی که رایس در زمان شروع نیمه دوم از تونل ورزشگاه خارج شد، ساق پای او بانداژ شده بود. 

رایس در تمام بازی‌های این فصل آرسنال، در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است و هنگامی که آرسنال با ضربه ساکا که پس از برخورد به کریستین رومرو تغییر جهت داد، از حریفش پیش افتاد، در روند به ثمر رسیدن این گل تاثیرگذار بود اما این گل دقایقی بعد توسط سون هیونگ مین پاسخ داده شد و با تکرار دوباره این داستان، در نهایت دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.

باید منتظر بررسی‌های بیشتر تیم پزشکی آرسنال ماند تا شدت مصدومیت رایس مشخص شود و در صورتی که او قادر به بازی کردن نباشد، با توجه مصدومیت پارتی، آن هم با توجه به برنامه بازی‌های فشرده این تیم، آرتتا در خط هافبک خود دچار مشکلات زیادی خواهد شد. آرسنال در روز چهارشنبه برای بازی مرحله سوم جام اتحادیه، به برنتفورد سفر خواهد کرد و سپس روز شنبه نیز مهمان تیم بورنموث خواهد بود.

2102