دروازه‌بانی که از سنجش با کلین‌شیت متنفر است!

دروازه‌بانی که از سنجش با کلین‌شیت متنفر است!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا حقیقی دروازه‌بانی است که دوست ندارد عملکردش با کلین‌شیت سنجش شود.

به گزارش فوتبالی، علیرضا حقیقی امسال دروازه‌بان تیم نوپای هوادار تهران است. سنگربان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ پس از سال‌ها بازی در تیم‌های مختلف امسال به تیم بنفش‌پوش پایتخت پیوسته و عملکرد بدی هم در بازی‌های تیمش نداشته است.

حقیقی در بازی دیروز مقابل تراکتور هم باوجود دریافت یک گل و عدم ثبت کلین‌شیت روز بدی نداشت. او باوجود دریافت گل از عارف آقاسی، سایر حملات تراکتور را به خوبی مهار کرد و در صحنه تک به تک شدن مهدی عبدی هم توانست به خوبی مانع از فروپاشی مجدد دروازه خود شود؛ البته حقیقی در لحظات پایانی مسابقه که برای کمک به تیمش جلو آمده بود، خوش‌شانس بود که با نجات فوق‌العاده هم‌تیمی‌اش و البته دقت پایین عارف رستمی دروازه‌اش برای بار دوم باز نشد.

حقیقی که معتقد است عملکرد دروازه‌بان نباید با تعداد کلین‌شیت‌ها سنجش شود و در مصاحبه‌های خود هم قبلاً به این موضوع اشاره داشته، این فصل در پنج بازی هوادار که برای تیمش به میدان رفته توانسته دو‌ بار دروازه خود را مقابل مس رفسنجان و ذوب‌آهن بسته نگه دارد ولی باوجود عملکرد نه‌چندان بد در بازی دیروز نتوانست این مهم را در دومین بازی پیاپی تکرار کند.

1997