هم‌تیمی سردار آزمون به رکورد پله رسید

هم‌تیمی سردار آزمون به رکورد پله رسید

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی آ اس رم موفق شد در تیم ملی بلژیک به تعداد هفتاد و هفت گل برسد و به این ترتیب با تعداد گل های ملی اسطوره فقید برزیلی دنیای فوتبال یعنی پله برابری کند.

به گزارش فوتبالی ، روملو لوکامو در این تابستان به تیم آ اس رم پیوسته است و شاگرد ژوزه مورینیو شده است. سردار آزمون هم در این تابستان راهی رم شده است و به این ترتیب روملو لوکاکو و سردار آزمون در تیم آ اس رم با هم هم‌تیمی هستند.

شب گذشته در این هفته از رقابت های انتخابی یورو 2024، تیم ملی بلژیک و تیم ملی استونی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی بلژیک موفق شد با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. در این بازی روملو لوکاکو عملکرد خوبی داشت و دبل کرد. لوکاکو گل اول خود را در دقیقه 56 به ثمر رساند و گل دوم خود را هم در دقیقه 58 وارد دروازه تیم ملی استونی کرد.

روملو لوکاکو با این دو گلی که به ثمر رساند، به تعداد هفتاد و هفت گل ملی رسید. روملو لوکاکو که بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی بلژیک است، اکنون با تعداد گل های پله برابر شده است. پله هم 77 گل برای تیم ملی برزیل به ثمر رسانده بود.

1470