رقابت رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی برای جذب «سادیو مانه جدید»

رقابت رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی برای جذب «سادیو مانه جدید»

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال تنها بازیکنی نیست که با گلزنی در تیم ملی اسپانیا در بازیهای ملی این هفته رکوردشکنی کرده است بلکه آمارا دیوف نیز که از نظر خیلی ها لقب "مانه جدید" را دارد، با 15 سال و 94 روز سن به جوان ترین بازیکن تاریخ تیم ملی سنگال تبدیل شده است و به نظر می رسد که این بازیکن روزهای بزرگی را پیش روی خودش دارد.

به گزارش فوتبالی، سوفوت گزارش داده است که این وینگر جوان که در حال حاضر در متز توپ می زند، مورد توجه باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا حضور دارد. او در حال حاضر در باشگاه "جنریشن فوت" توپ می زند که باشگاهی وابسته به متز در کشور آرسنال است. سادیو مانه نیز درست در همین آکادمی رشد کرده است.

نشریه فرانسوی گزارش داده است که رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و آرسنال شرایط خرید آمارا دیوف را دنبال می کنند. آمارا فعلا بر اساس قوانین فیفا حضور در باشگاه متز را ندارد اما به محض 18 سالگی به باشگاه فرانسوی ملحق می شود. مدی ترائوره موسس آکادمی "جنریشن فوت" می گوید:" سادیو الگوی آمارا دیوف است. خود مانه به آمارا توصیه کرد که با متز قرارداد ببندد. باشگاه های بزرگ حالا شرایط خرید او را دنبال می کنند."

4125