عکس؛ مهاجم فعلی رئال مادرید در سال 2011 با پیراهن رئال مادرید

عکس؛ مهاجم فعلی رئال مادرید در سال 2011 با پیراهن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو، مهاجم اسپانیایی حال حاضر رئال مادرید که در این تابستان به طور قرضی از اسپانیول به جمع مادریدی ها پیوسته است، قبلا هم در رئال مادرید حضور داشته است و در حقیقت به نوعی محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی ، خوسلو بین سال های 2009 تا 2012 در آکادمی رئال مادرید حضور داشته است. البته او در مقطعی هم به تیم اصلی رئال مادرید منتقل شد و زیر نظر ژوزه مورینیو یک بازی در ترکیب رئال مادرید انجام داد و گلزنی هم کرد.

در این تصویر می بینیم که خوسلو در سال 2011 در پیراهن رئال مادرید بوده است و اکنون پس از گذشت 12 سال، یعنی در سال 2023 باز هم خوسلو در پیراهن رئال مادرید حضور دارد. مادریدی ها با به پایان رسیدن فصل 2022/23 کریم بنزما را از دست دادند چرا که این مهاجم فرانسوی تصمیم گرفت که راهی الاتحاد عربستان بشود.

با رفتن بنزما به الاتحاد عربستان، رئال مادرید در خط حمله خود نیاز به بازیکن داشت. خیلی ها گمان می کردند که کیلیان امباپه قرار است به رئال مادرید بیاید اما فلورنتینو پرز به جذب خوسلو اکتفا کرد و اکنون هافبکی مثل جود بلینگام در بیشتر اوقات وظیفه مهاجم نوک را در رئال مادرید ایفا می کند. خوسلو در حال حاضر 33 سال سن دارد.

1470