عکس؛ بوسه خرید جدید رئال مادرید به لوگوی این تیم

عکس؛ بوسه خرید جدید رئال مادرید به لوگوی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو، چهارمین خرید تابستانی رئال مادرید امروز در باشگاه رئال مادرید معارفه شد و به این ترتیب شماره پیراهن او مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، خوسلو قرار است پیراهن شماره چهارده رئال مادرید را بر تن کند. او با قراردادی قرضی و یک ساله به رئال مادرید پیوسته است. خوسلو محصول آکادمی رئال مادرید است که سال ها در تیم های دیگر بازی می کرد و اکنون به رئال مادرید پیوسته است. رئال مادرید اگر بخواهد می تواند این بازیکن را در تابستان آینده با مبلغ 1.5 میلیون یورو به طور دائمی خریداری کند.

خوسلو در ورزشگاه آلفردو دی استفانو در شهرک ورزشی والدبباس که متعلق به باشگاه رئال مادرید است، معارفه شد. او در هنگام مراسم معارفه خود بر لوگوی باشگاه رئال مادرید که روی پیراهن او بود، بوسه زد. خوسلو بازیکنی بود که در تیم های دیگر مثل دپورتیوو لاکرونیا و یا اسپانیول راه گلزنی به رئال مادرید را خوب بلد بود اما اکنون خودش به رئال مادرید پیوسته است.

با رفتن کریم بنزما، رئال مادرید بدون مهاجم نوک شده بود و اکنون خوسلو به رئال مادرید پیوسته است. باید دید که فلورنتینو پرز یک مهاجم نوک دیگر هم جذب می کند یا خیر چرا که هواداران رئال مادرید معتقدند که خوسلو نمی تواند مهاجم ثابت این تیم برای فصل پیش رو باشد.

1471