صحنه عجیبی که خوسلو به خیال آفساید بودن، دروازه خالی را گل نکرد!

صحنه عجیبی که خوسلو به خیال آفساید بودن، دروازه خالی را گل نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار رئال مادرید مقابل کادیز یک صحنه عجیب توسط خوسلو ماتو مهاجم اسپانیایی رئال مادرید رقم خورد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته چهاردهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و کادیز به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. خوسلو ماتو در این بازی یکی از دو مهاجم اصلی رئال مادرید بود اما عملکرد جالبی نداشت و گل های رئال مادرید توسط رودریگو ( دو بار ) و جود بلینگام به ثمر رسیدند.

در این بازی روی یک صحنه، رودریگو گوئس و خوسلو ماتو با لدسما، دروازه بان تیم کادیز در موقعیت دو به تک قرار گرفتند. رودریگو توپ را از دروازه بان عبور داد و این توپ در مقابل پای خوسلو قرار گرفت اما خوسلو آن را رها کرد تا توپ به بیرون برود. به نظر می رسد که خوسلو فکر می کرد در موقعیت آفساید است و به همین دلیل توپ را رها کرد اما تصاویر نشان می دهند که خوسلو عقب تر از رودریگو بوده است و آفسایدی در کار نبوده است.

البته ممکن است که خوسلو توپ را رها کرده تا رودریگو خودش به توپ برسد و گلزنی کند اما در این صورت هم خوسلو تصمیم اشتباهی گرفته است چرا که توپ جلوی پای او بود و باید آن را به گل تبدیل می کرد.

1470