جواب منفی اسطوره رئال مادرید به پیشنهاد سرمربیگری زیردریایی‌ها

جواب منفی اسطوره رئال مادرید به پیشنهاد سرمربیگری زیردریایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید و سرمربی حال حاضر کاستیا نمی خواهد روی ویارئال بنشیند و هفته قبل به پیشنهاد این باشگاه جواب منفی داد.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته زیر دریایی ها، کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا را اخراج کردند و بعد از آن نگاه‌شان به رائول گونزالس سرمربی رئال کاستیا جذب شد که عملکرد خیلی خوبی در این تیم داشته است. رائول که شانس خوبی برای ورود به لالیگا داشت، این پیشنهاد را قبول نکرد. 

آ اس در آخرین گزارشش اذعان کرد که پیشنهاد ویارئال، رائول را تحت تاثیر قرار داد، اما اسطوره لوس بلانکوس آن را نپذیرفت. این مهاجم سابق رئال مادرید و شالکه کاملاً از نظر چشم انداز شغلی متقاعد نشده بود. رائول شانس خوبی برای هدایت رئال مادرید در فصل آینده دارد. ویارئال نیز شب گذشته پاچتا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب نمود. 

تابستان آینده بسیار برای فلورنتینو پرز و رئال مادرید حیاتی خواهد بود. به احتمال بسیار بالا، کارلو آنچلوتی نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و هدایت تیم ملی برزیل را برعهده خواهد گرفت. از رائول گونزالس و همچنین ژابی آلونسو که کارهای بزرگی در بایر لورکوزن انجام داده، به عنوان جانشینان کارلو آنچلوتی نام برده می شود.

4416