اسطوره رئال مادرید روی نیمکت زیر دریایی ها

اسطوره رئال مادرید روی نیمکت زیر دریایی ها

پایگاه خبری فوتبالی- رائول گونزالس در آستانه هدایت باشگاه ویارئال اسپانیا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی ، بر طبق خبر مارکا، باشگاه ویارئال پس از اخراج کیکه ستین، رائول گونزالس سرمربی رئال کاستیا را به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم اصلی در نظر گرفته است. رئال مادرید به رائول اجازه داده که در صورت توافق با ویارئال، سمت خود در تیم دوم باشگاه را ترک کند و بتواند چالش جدیدی را در دوران فوتبالی خود تجربه کند. رائول پیش از هم به عنوان یکی گزینه های جانشینی زیدان پس از ترک باشگاه رئال مادرید مطرح بود اما کارلو آنچلوتی در نهایت به عنوان سرمربی رئال برگزیده شد.

چندی پیش بود که باشگاه ویارئال با انتشار بیانیه‌ای از اخراج کیکه ستین خبر داده بود و به این ترتیب این مربی به عنوان نخستین سرمربی برکنار شده در فصل جدید  در بین پنج لیگ معتبر اروپایی شناخته شود. کیکه سرمربی سابق بارسلونا ۱۱ ماه قبل هدایت زیردریایی‌های زرد را بر عهده گرفت و در ۴ دیدار فصل جاری، ۳ شکست و یک پیروزی را کسب کرده بود تا به آمار ضعیف به کار خود در این تیم پایان دهد.

باشگاه لیدزیونایتد انگلیس هم چندی پیش و پس از برکناری جسی مارش، هدایت این تیم را به رائول گونزالس پیشنهاد داد اما اسطوره رئال مادرید برای ادامه حضور در تیم دوم باشگاه رئال مادرید این پیشنهاد را رد کرد. رائول ۴۵ ساله بیش از ۱۰۰ بار روی نیمکت کاستیا نشسته است و در سال‌های اخیر پیشنهاد هدایت فرانکفورت و شالکه را هم رد کرده بود تا به حضور در رئال ادامه دهد.

رائول گونزالس اسطوره باشگاه رئال مادرید می تواند از این چالش بزرگ به بهترین شکل استفاده کرده و به نوعی خود را آماده حضور روی نیمکت رئال مادرید پس از اتمام پروسه مربیگری کارلو آنجلوتی در باشگاه سابق خود کند. هرچند در این مسیر او رقبای قدرتمندی مثل ژابی آلونسو ، گوتی و چندین چهره جوان و مشهور دیگر را نیز را در مقابل خود خواهد دید.

۱۰۰۹