خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهایی که بازیهای ملی فوتبال در نقاط مختلف جهان برگزار می شود، تیم های عربی هم سخت مشغول مصاف های رسمی و دوستانه هستند.

به گزارش فوتبالی، در کنار خبرهای مرتبط با تیم های ملی، خبرهای پیرامون باشگاهها وبه ویژه باشگاههای عربستانی هم در رسانه ها بسیار بازتاب دارد.

• در حالیکه طی هفته های اخیر گمانه زنی هایی مبنی بر حضور احتمالی باشگاههای عربستانی در لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده بود، " ناصر الخلیفی" رئیس باشگاه پاریسن ژرمن در گفت و گو با شبکه «آر ام سی» فرانسه عنوان کرد که معتقدم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باید با حضور تیم های اروپایی برگزار شود اما در عین حال در آینده هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

• تیم امید مراکش که به بازیهای المپیک ۲۰۲۴ صعود کرده است، پنج شنبه شب در دیداری دوستانه برابر امید برزیل به برتری یک بر صفر رسید.

• نیم ملی کویت در دیداری دوستانه در شهر دبی امارات با نتیجه ۳ بر یک بحرین را شکست داد.
تیم کویت از سال ۲۰۱۳ موفق به پیروزی برابر بحرین نشده بود.

• دیدار سوپر جام فوتبال آفریقا روز جمعه ۲۴ شهریور بین تیم های الاهلی مصر و الاتحاد العاصمه الحزائر در ورزشگاه ملک فهد شهر طائف عربستان برگزار خواهد شد. بلیت فروشی این مسابقه از روز شنبه به شکل اینترنتی شروع خواهد شد.

• تیم ملی آنگولا رقیب بعدی ایران در بازی دوستانه ۲۱ شهریور، پنج شنبه شب با تساوی بدون گل مقابل ماداگاسکار، جواز حضور در مسابقات جام ملتهای آفریقا را کسب کرد.
آنگولا بعد از ۱۰ سال توانست به مرحله نهایی جام ملتهای آفریقا صعود کند.

• تیم ملی فوتبال قطر در دیداری دوستانه در ورزشگاه الجنوب برابر تیم ملی کنیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در این بازی "حسن الهیدوس" سرگروه تیم ملی قطر زننده تک گل عنابی ها بود.

• روز پنج شنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام پادشاهی تایلند، تیم تایلند با نتیجه ۲ بر یک لبنان را شکست داد و عراق هم بعد از تساوی ۲-۲ برابر هند، درضربات پنالتی به پیروزی ۵ بر ۴ رسید و راهی مسابقه نهایی شد.

بدین ترتیب بازی رده بندی این جام بین تیم های لبنان و هند و بازی نهایی بین تایلند و عراق روز یکشنبه برگزار خواهد شد.  

1979