مورینیو درباره فینال لیگ اروپا: اگر نظرم را بگویم 10 بازی محروم می‌شوم

مورینیو درباره فینال لیگ اروپا: اگر نظرم را بگویم 10 بازی محروم می‌شوم

پایگاه خبری فوتبالی – ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم، با یادآوری چند بازی بزرگ در دوران سرمربیگری اش، کنایه‌های تازه ای به آنتونی تیلور وارد کرده است.

به گزارش فوتبالی، مورینیو با اشاره به چند مورد از بازی‌های بزرگ دوران سرمربیگری اش، احساسش را درباره آن‌ها ابراز کرده است. این سرمربی پرتغالی، پیش‌تر به همراه پورتو و منچستر یونایتد در لیگ اروپا به قهرمانی دست یافته است اما در فینال فصل گشته این رقابت‌ها مقابل سویا، دستش از رسیدن دوباره به این عنوان کوتاه ماند. مورینیو توسط یوفا جریمه شد و به دلیل برخوردش با داوران بازی در پارکینگ پس از آن باخت، 4 بازی از حضور در کنار تیمش محروم شد و به نظر می‌رسد که همچنان از تیلور، داور آن بازی، خشمگین است.

او در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:" پیروزی در لیگ اروپا به همراه منچستر یونایتد برای من احساسی معمولی داشت. رم – سویا ...اگر بگویم که نظرم چیست، 10 بازی محروم می‌شوم. همچنین بازی رم و فاینورد (در لیگ کنفرانس اروپا) اما همچنین می‌توانم به بازی مقابل لستر نیز اشاره کنم. من هیچوقت پس از باخت در زمین نکرده ام. گاهی بعد از برد اشک ریخته ام و این دو بازی برای رم بسیار مهم و تاریخی بود."

2102