عکس؛ گل پشت پای دیدنی کریم بنزما در ال کلاسیکوی عربستان

عکس؛ گل پشت پای دیدنی کریم بنزما در ال کلاسیکوی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الاتحاد عربستان و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند و در این بازی حساس که به ال کلاسیکوی عربستان مشهور است، در نهایت الهلال عربستان توانست در یک بازی جذاب و پر گل با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی الاتحاد عربستان که در این تابستان رئال مادرید را ترک کرد و راهی الاتحاد عربستان شد در این بازی یک گل دیدنی به ثمر رساند. بنزما در دقیقه 38 بازی روی پاس احمد بامسعود موفق شد دروازه الهلال عربستان را باز کند. با این گل بازی دو بر یک به سود الاتحاد شد اما در ادامه روند بازی، شرایط به شکلی پیش رفت که الهلال توانست به بازی برگردد و در نهایت با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد.

کریم بنزما روی این گل با ضربه ای سریع دروازه الهلال عربستان را باز کرد. بنزما که در ال کلاسیکوی اسپانیا گل های دیدنی زیادی زده است، این بار یک گل دیدنی به سبک پشت پا در ال کلاسیکوی عربستان به ثمر رساند. کریم بنزما که شایعاتی مبنی بر به مشکل خوردنش با نونو اسپریتو سانتو وجود دارد، فعلا عملکرد خوبی در جمع الاتحادی ها دارد.

تماشای گل دیدنی بنزما به الهلال

1470