وقتی سپاهان، سرمربی تیم امید را هم شوکه کرد!

وقتی سپاهان، سرمربی تیم امید را هم شوکه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپاهان قصد ندارد برای مسابقات آسیایی هانگژو سه بازیکن خود را در اختیار تیم امید ایران قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، همین چند روز پیش بود که رضا عنایتی سرمربی تیم امید در نشست خبری با اصحاب رسانه از لزوم همکاری همه جانبه باشگاه‌ها با تیم امید گفت. موضوعی که البته تازگی ندارد و پیش از این هم دغدغه مربیان قبلی تیم امید بوده است. در حالی که قرار است تیم امید ابتدا در بازی‌های مقدماتی انتخابی المپیک و سپس در مسابقات آسیایی هانگژو به میدان برود، از صحبت‌های عنایتی اینطور استنباط می‌شد که او خیالش بابت در اختیار داشتن بازیکنان مدنظرش راحت است اما به نظر می‌رسد او تصوری اشتباه دارد.

تیم امید ایران باید از 15 تا 21 شهریور در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک به مصاف تیم‌های هنگ کنگ، افغانستان و ازبکستان برود و یک هفته بعد یعنی از 28 شهریور وارد رقابت‌های آسیایی هانگژو شود. تورنمنتی که تا 15 مهر طول خواهد کشید.

با اعلام لیست تیم امید برای این دو تورنمنت مشخص شد آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی، سه بازیکن سپاهان مدنظر رضا عنایتی هستند. بازیکنانی که سرمربی تیم امید بابت آنها شوکه شد چرا که فهیمد قرار نیست در مسابقات هانگژو تیم امید را همراهی کنند. این را مهدی سلیمی مدیر رسانه تیم سپاهان اعلام کرد و در این باره نوشت: "بازیکنان المپیکی ما بعد از  بازی با ازبکستان در تاریخ 21 شهریور به تمرینات تیم در اصفهان بازخواهند گشت."

علت این تصمیم سپاهانی‌ها چیزی نیست جز مشکلاتی که در خصوص ماجرای سقف بودجه گریبانشان را گرفته است. آنها به همین دلیل موفق به ثبت قرارداد عیسی آل کثیر و دابو نشده‌اند و از طرفی امید نورافکن و محمد کریمی دو بازیکن کلیدی این تیم هم مصدوم هستند تا به نوعی داشته‌های ژوزه مورایس برای بازی‌های پیش رو زیاد نباشد.

از طرفی بازی‌های سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از روز 27 شهریور آغاز می‌شود و آنها بعد از بازی با نیروی هوایی عراق باید روز 10 مهر به مصاف الاتحاد عربستان بروند و این در حالی است که بازی‌های آسیایی هانگژو تا 15 مهر ادامه دارد. به همین خاطر مسئولان باشگاه اصفهانی تصمیم گرفتند بازیکنان المپیکی خود را در اختیار داشته باشند تا دست مورایس برای این رقابت‌های مهم خالی نباشد.

ناگفته نماند که طلایی پوشان در هفته چهارم لیگ برتر فقط 6 بازیکن روی نیمکت خود داشتند و اگر بنا به حضور یوسفی، حسین نژاد و قربانی در تیم امید باشد، عملا ژوزه مورایس در دو هفته اول لیگ قهرمانان باید تیمش را با سه بازیکن ذخیره مقابل حریفان به میدان بفرستد!

6442