جدایی سپاهانی‌ها سر بزنگاه‌ها؛ خاطره قربانی این بار با حسین‌نژاد تکرار شد!

جدایی سپاهانی‌ها سر بزنگاه‌ها؛ خاطره قربانی این بار با حسین‌نژاد تکرار شد!

پایگاه خبری فوتبالی- فولاد مبارکه سپاهان در حالی دیدار خود در برابر شباب الاهلی امارات را واگذار کرد که تنها 24 ساعت قبل یکی از تاثیرگذارترین مهره‌هایش را از دست داده بود.  

به گزارش فوتبالی، اولین دیدار پلی آف لیگ نخبگان آسیا، میان سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات، 4 بر یک به سود مهمان یعنی تیم اماراتی به پایان رسید و سپاهانی‌ها در خانه، به لیگ قهرمانان آسیا رفتند و از حضور در اولین دوره لیگ نخبگان جا ماندند. 

در شب تحقیر آمیز نقش جهان اما هیچ بازیکنی در حد و اندازه‌های نام خود که هیچ، در حد و اندازه مبلغ رضایت نامه‌های‌شان هم نبودند تا هواداران سپاهان خیلی زود، دلتنگ مهره‌های جدا شده باشند. مهره‌هایی که آخرین آن‌ها همین 24 ساعت پیش از جمع طلایی پوشان جدا شد و مشخص نیست باشگاه اصلا چرا اجازه جدایی به این ستاره‌های جوان و خوش آتیه را می‌دهد؟

محمد جواد حسین نژاد، هافبک هجومی 21 ساله طلایی پوشان، دیروز با اعلام خبری توسط ایوان کارپوف، خبرنگار روسی از جمع سپاهانی‌ها جدا شد و با قراردادی 1+3 ساله به عضویت تیم تازه لیگ برتری شده دینامو ماخاچ قلعه روسیه پیوست تا جدایی یک مهره تاثیر گذار تنها یک روز پیش از بازی‌های مهم سپاهان، دوباره برای اصفهانی‌ها تکرار شود. 

تنها چند ماه پیش یعنی در اسفند ماه 1402و یک روز قبل از دیدار برگشت سپاهان و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، محمد قربانی از جمع سپاهانی‌ها جدا شد و او نیز به روسیه رفت و بازیکن اورنبرگ شد.  

در نهایت اما به نظر می‌رسد سپاهانی که سال‌ها به واسطه مدیریت قدرتمند در فوتبال ایران زبانزد بود حالا از نظر مدیریتی روند نزولی در پیش گرفته و به جای حفظ ستاره‌های جوان خودش، سراغ جذب مهره‌های داغ فصل نقل و انتقالات می‌رود. هر چند که جذب ستاره‌های نقل و انتقالات پرهزینه باشد و البته تا اینجای کار بی تاثیر! 

7899