دو ملی‌پوش سپاهان، به جای تاشکند در اصفهان

دو ملی‌پوش سپاهان، به جای تاشکند در اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن جوان سپاهان که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده بودند، همراه کاروان ایران عازم ازبکستان نشدند. 

به گزارش فوتبالی، محمد قربانی و آریا یوسفی دو بازیکن جوان سپاهان هستند که با عملکرد خوب خود در تیم باشگاهی نظر امیر قلعه‌نویی را هم جلب کردند و برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند. همین موضوع باعث شد تا تعداد ملی‌پوشان سپاهان هفت بازیکن باشد و ژوزه مورایس هم بابت کمبود نفرات در تمرینات تیمش در ایام فیفادی، به شکل محترمانه، گله کرد. 

البته این گلایه سرمربی پرتغالی با پاسخ بخش رسانه‌ای تیم ملی همراه شد که دعوت از سه بازیکن جوان سپاهان یعنی قربانی، یوسفی و حسین‌نژاد را در جهت تکریم باشگاه سپاهان و ژوزه مورایس برای جوانگرایی اعلام کرد. 

در نهایت هر هفت بازیکن تیم اصفهانی تا پایان بازی ایران و هنگ‌کنگ کنار تیم ملی حضور داشتند ولی امیر قلعه‌نویی ترجیح داده در بازی خارج از خانه یوزها برابر ازبکستان دو ملی‌پوش جوان سپاهان را با خود همراه نکند تا محمد قربانی و آریا یوسفی در حال حاضر در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور داشته باشند. 

در نتیجه تعداد ملی‌پوشان باشگاه اصفهانی در تیم ملی برای بازی با ازبکستان پنج نفر است و صرفاً محمدجواد حسین‌نژاد ۲۰ ساله توانسته از بین سه بازیکن کم سن و سال سپاهان نظر قلعه‌نویی را جلب کند و با تیم ملی به تاشکند هم سفر کرده است. 

1997