تمجید پوچتینو از ستاره 32 میلیونی: او می‌تواند به اسطوره چلسی تبدیل شود

تمجید پوچتینو از ستاره 32 میلیونی: او می‌تواند به اسطوره چلسی تبدیل شود

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی به تمجید و تعریف از نیکولاس جکسون، مهاجم 32 میلیون پوندی تیمش پرداخت و اذعان کرد که جکسون می تواند به یکی از بزرگ ترین اسطوره های لیگ برتر انگلیس تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بالاخره هواداران چلسی توانستند طعم پیروزی را در لیگ برتر بچشند. آن ها در استمفورد بریج میزبان لوتون تاون بودند و در دو بازی گذشته خود در لیگ برتر، یک باخت و یک مساوی ثبت کرده بودند، اما با درخشش رحیم استرلینگ موفق به کسب پیروزی شیرین سه بر صفر شدند. در این بازی، نیکولاس جکسون، خرید تابستانی چلسی که با مبلغ 32 میلیون پوند از ویارئال خریداری شده بود، اولین گل فصلش را به ثمر رساند.

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق تاتنهام و پی اس جی در تمجید از این ستاره 22 ساله گفت: "این گل برایش خیلی مهم بود، چون او بازیکن جوانی است که از یک لیگ دیگر به انگلیس آمده. وفق پیدا کردن با لیگ برتر انگلیس واقعاً کار سختی است. ما از او خواستیم پرس کند، در بین فضاهای خالی قرار بگیرد و همه این کارها را به نحو احسن انجام داد. جکسون می تواند به یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شود."

4416