پست اینستاگرامی بنزما پس از زدن اولین گل در لیگ عربستان

پست اینستاگرامی بنزما پس از زدن اولین گل در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الاتحاد عربستان به مصاف الریاض رفت و در حالی که در این بازی میهمان بود موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، الاتحاد عربستان در دو بازی قبلی خود در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان هم به پیروزی رسیده بود و اکنون با این برد، پس از سه بازی 9 امتیازی شد و به نظر می رسد که مثل فصل قبل در مسیر قهرمانی قرار گرفته باشد چرا که شروع فوق العاده ای داشته است.

شاید مهم ترین نکته بازی الاتحاد عربستان و الریاض، گلزنی کریم بنزما باشد. کریم بنزما در این دیدار اولین گل خود را در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان به ثمر رساند. بنزما تاکنون در این بازی ها موفق به گلزنی نشده بود. البته کریم بنزما برای الاتحاد گلزنی کرده بود اما در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان تاکنون گلی نزده بود و گلی که او مقابل الریاض به ثمر رساند، اولین گل او در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان بود.

کریم بنزما در دقیقه 17 بازی روی پاس رومارینیو موفق شد دروازه الریاض را باز کند و به این ترتیب پایش به گلزنی در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان باز شد.

بنزما پس از این بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" همه با هم. از همه هواداران تشکر می کنم. الحمدلله."

1470