گلزنی مانه و مالکوم در شب غیبت رونالدو

گلزنی مانه و مالکوم در شب غیبت رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- هفته اول مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای عربستان دوشنبه شب همین هفته با ۴ بازی دنبال شد و پیروزی تیم های الهلال و الاتحاد، شکست النصر و توقف الشباب در این مسابقات رقم خورد. 

به گزارش فوتبالی، تیم الاتحاد با ۲ گل "ایگور کورتادو" و یک گل "عبدالرزاق حمدالله" برابر الرائد به برتری ۳ بر صفر رسید. 

تیم الهلال هم با درخشش "مالکوم اولیویرا" که ۳ گل برای آبی ها زد، برابر ابها ۳ بر یک برنده شد.

 مالکوم که از تیم زنیت سن پطرزبورگ به الهلال پیوسته، اولین بازیکن خارجی تاریخ الهلال و پنجمین بازیکن تاریخ  لقب عربستان گرفت که در اولین حضورش موفق به هت تریک شده است.

تیم النصر هم بعد از قهرمانی در جام ملک سلمان، در غیاب "کریستیانو روتالدو"که به علت مصدومیت در ترکیب زردپوشان حضور نداشت، مقابل الاتفاق ۲ بر یک شکست خورد.

در این بازی"سادیو مانه"زننده تک گل النصر بود. این بازیکن سنگالی اولین گل خود را در لیگ عربستان به ثمررساند اما شاگردان"استیون جرارد" در تیم الاتفاق با گل های "روبین کوایسون" مهاجم ۲۹ ساله سوئدی و "موسی دمبله" مهاجم ۲۷ ساله فرانسوی توانستند در اولین بازی برنده از میدان خارج شوند.شوند

تیم الشباب هم در بازی با الاخدود به تساوی یک - یک رسید. 

نکته جالب بازی های دوشنبه شب، قضاوت داوران خارجی برای بازیهای الهلال و الاتحاد بود. "رادو پترسکو" از رومانی بازی الهلال و ابها را سوت زد و "لوئیس برانکو" هم از پرتغال داور بازی الاتحاد و الرائد بود.

امروز در آغاز هفته دوم لیگ عربستان، ضمک با الریاض بازی می کند و الخلیج به دیدار الاهلی می رود. روز جمعه یعنی فردا هم الخدود میزبان الفتح است، النصر به مصاف التعاون می رود، الوحده میزبان الشباب است و الحزم به دیدار الاتفاق می رود.

۱۹۷۹