الاتحاد عربستان، مشتری جدید مسی با رقم 310 میلیون پوند!

الاتحاد عربستان، مشتری جدید مسی با رقم 310 میلیون پوند!

پایگاه خبری فوتبالی - سران باشگاه التحاد عربستان بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، حالا به دنبال جذب لیونل مسی هستند تا بتوانند در زمینه نقل و انتقالاتی نیز با رقیب خود رقابت کنند. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، کریستیانو رونالدو بعد از فسخ قرارداد با منچستریونایتد، با قراردادی سرسام آور و سنگین 200 میلیون یورویی برای هر سال، به النصر عربستان پیوست. او پس از ورود به قاره آسیا اعلام کرد که دیگر کارش در فوتبال اروپا و لیگ قهرمانان به پایان رسیده و حالا دنبال یک ماجراجویی جدید است. بعد از این انتقال، باشگاه الهلال اعلام کرد که به جذب لیونل مسی فکر می کند و حتی پیشنهاد 300 میلیون پوندی به این بازیکن داد. 

لیونل مسی ماه گذشته توانست قهرمانی در جام جهانی را جشن بگیرد تا دیگر کابینت افتخاراتش را تکمیل کرده باشد. 

مارکا ادعا می کند که مسی از اینکه راه رونالدو را برود و به عربستان منتقل شود، بدش نمی آید. قرارداد او با پاریسن ژرمن در این تابستان به پایان خواهد رسید. التحاد که در حال حاضر در رده پنجم لیگ عربستان قرار دارد، مشتری جدید مسی محسوب می شود، در حالی که الهلال نیز به مذاکرات ادامه می دهد. 

در حالی که گزارش شده رونالدو در حدود 200 میلیون دلار بابت حضورش در خاورمیانه دریافت می کند، مسی می تواند تا 310 میلیون پوند یا عبارتی 350 میلیون دلار حقوق بگیرد و در این زمینه نیز از رونالدو جلو بزند.

4416