عکس؛ دلداری دادن رونالدو به بازیکن سابق لاتزیو

عکس؛ دلداری دادن رونالدو به بازیکن سابق لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دیدار فینال رقابت های جام باشگاه های عرب، النصر و الهلال به مصاف هم رفتند و در نهایت النصری ها با درخشش رونالدو موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و قهرمان این رقابت ها شوند.

به گزارش فوتبالی، این جام، اولین جامی بود که کریستیانو رونالدو به همراه النصر عربستان به دست آورد. رونالدو که در زمستان گذشته فوتبال اروپا را ترک کرد و راهی النصر عربستان شد، اکنون اولین جام خود را با این تیم بالای سر برد.

کریستیانو رونالدو پس از بازی النصر مقابل الهلال، به سرگی میلینکوویچ ساویچ دلداری داد. این بازیکن به تازگی از لاتزیو به الهلال عربستان آمده است. در حقیقت سرگی میلینکوویچ ساویچ از سال 2015 تا 2023 در لاتزیو حضور داشته است و اکنون او هم تصمیم گرفت که فوتبال اروپا را ترک کند و راهی الهلال عربستان شد.

سرگی میلینکوویچ ساویچ پس از این که الهلال عربستان مقابل النصر عربستان در فینال جام باشگاه های عرب شکست خورد، بسیار ناراحت بود و کریستیانو رونالدو به او دلداری داد. سرگی میلینکوویچ ساویچ که هافبک صربستانی تیم الهلال عربستان است به عنوان بهترین بازیکن رقابت های جام باشگاه های عرب انتخاب شد. خیلی ها معتقد بودند که رونالدو باید بهترین بازیکن این تورنمنت می شد.

1470