لحظه‌ای که رونالدو باورش نشد بهترین بازیکن جام باشگاه‌های عرب نشده است

لحظه‌ای که رونالدو باورش نشد بهترین بازیکن جام باشگاه‌های عرب نشده است

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان با پیروزی دو بر یک مقابل الهلال عربستان در دیدار فینال رقابت های جام باشگاه های عرب، قهرمان این رقابت ها شد و کریستیانو رونالدو اولین جام قهرمانی خود را به همراه النصر عربستان به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، پس از به پایان رسیدن بازی فینال رقابت های جام باشگاه های عرب، بهترین های این تورنمنت انتخاب شدند که کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها انتخاب نشد. همین قضیه موجب تعجب ستاره پرتغالی شد و او واکنش جالبی از خود نشان داد. در حقیقت سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال عربستان به عنوان بهترین بازیکن رقابت های جام باشگاه های عرب برگزیده شد و جایزه بهترین بازیکن جام به او رسید. رونالدو معتقد بود که چون در این رقابت ها با زدن شش گل آقای گل شده است و از سوی دیگر در فینال رقابت ها هم دو گل مقابل الهلال عربستان زده است و موجب قهرمانی النصر شده است، باید به عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه های عرب انتخاب می شده است.

کریستیانو رونالدو از میان جوایز فردی، جایزه بهترین گلزن جام باشگاه های عرب را از آن خود کرد. نواف العقیدی، دروازه بان النصر عربستان هم جایزه بهترین دروازه بان تورنمنت را گرفت.

1470