نفس راحت بارسایی‌ها: بالاخره نام گوندوغان در لالیگا به ثبت رسید

نفس راحت بارسایی‌ها: بالاخره نام گوندوغان در لالیگا به ثبت رسید

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا پس از اینکه مشکلات مالی این تیم باعث به تاخیر انداختن این اتفاق شده بود، بالاخره با موفقیت نام ایلکای گوندوغان را در لالیگا به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 32 ساله، پس از کسب سه گانه با منچستر سیتی در فصل گذشته، با اتمام قراردادش با سیتیزن‌ها به بارسلونا پیوست. در ابتدا ثبت نام او به همراه چندین تمدید قرارداد دیگر در لالیگا به تاخیر افتاده بود و دلیل آن هم مشکلات مالی ای بود که بارسلونا با آن طی چندین فصل اخیر دست و پنجه نرم می‌کرده است. قرارداد گوندوغان شامل بندی بود که به او اجازه می‌داد تا در صورت ثبت نشدن نامش در لالیگا، تا قبل از بازی افتتاحیه آبی اناری‌ها مقابل ختافه، قرارداد خود را با این تیم فسخ کند.

به نظر می‌رسید بارسلونا نگرانی بابت این موضوع نداشت زیرا با جدایی دمبله به مقصد پاری سن ژرمن این تیم از نظر مالی تامین می‌شد. باشگاه همینطور بر روی فروش 16 درصد از سهام استودیو بارسا کار می‌کند که به نظر، ادامه سیاست‌های این تیم در فعال سازی اهرم های مالی است که فصل گذشته نیز شاهد آن بودیم.

بارسلونا از انجام اقدامات لازم برای تکمیل ثبت نام گوندوغان اطمینان داشت و حالا لالیگا رسما این اتفاق را تایید کرده است. او حالا یک عضو رسمی باشگاه به شمار می‌رود که پیراهن شماره 22 را نیز بر تن خواهد کرد.

2102