شوک باورنکردنی به رئال مادرید: احتمال مصدومیت هفت ماهه کورتوا

شوک باورنکردنی به رئال مادرید: احتمال مصدومیت هفت ماهه کورتوا

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در تمرین امروز با گریه از زمین خارج شد و ممکن است که با یک شوک باورنکردنی مواجه شده باشد.

به گزارش فوتبالی، گزارشات حاکی از آن است که تیبو دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است و بدین ترتیب ممکن است که پنج تا هفت ماه از میادین دور باشد.

با توجه به درخشش کورتوا در سالهای اخیر و اهمیت بالایش در ترکیب رئال مادرید، مصدومیت او همچون شوکی بزرگ به رئال مادرید است. بدین ترتیب رئال مادرید در شروع لالیگا باید روی آندری لونین دروازه بان اوکراینی به عنوان دروازه بان ذخیره خود حساب کند. اگر مصدومیت کورتوا تایید شود و این بازیکن به عمل جراحی نیاز داشته باشد، عملا تا اواخر فصل از میادین دور باشد و به همین خاطر شاید رئال مادرید مجبور شود که در روزهای آینده به سراغ دروازه بان خرید در بازار نقل و انتقالات برود.

رئال مادرید در این تابستان مذاکراتی با داوید سوریا دروازه بان 30 ساله ختافه داشت تا جایگزین لونین شود اما حالا که کورتوا مصدوم شده شاید به سراغ گزینه جدی تری بروند که یاسین بونو از سویا می تواند یکی از گزینه ها باشد. 

رئال مادرید قصد خرید بازیکن دیگری را در پنجره نقل و انتقالات نداشت اما حالا مصدومیت کورتوا همچون اب سردی بر پیکره این تیم خواهد بود.

4125