نساجی یک - پیکان یک/ محمد زاده ناجی رحمتی و نساجی/ پیکان در قائمشهر زمین گیر نشد

نساجی یک - پیکان یک/ محمد زاده ناجی رحمتی و نساجی/ پیکان در قائمشهر زمین گیر نشد

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی و پیکان دیدار افتتاحیه بیست و سومین دوره لیگ برتر را برگزار کردند که دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند. (مشاهده خلاصه بازی)

هفته اول لیگ برتر

چهارشنبه 18 مرداد

نساجی - پیکان ساعت 19:00

ورزشگاه: وطنی قائمشهر

ترکیب نساجی:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، سعید غلامعلی بیگی، محمدرضا آزادی، محمود قائد رحمتی، علی داوران، سید احمد موسوی، امیرمحمد هوشمند، محمد احسان حسینی، احسان جمشیدی، محمدرضا عباسی

ترکیب پیکان:

ایمان صادقی، امیرحسین صدقی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، منصور باقری، علی زارع، سامان نریمان جهان، رضا غندی‌پور، جواد آزاده، ابراهیم صالحی

کارت زرد:

امیرمحمد هوشمند(21) پیکان

محمدرضا آزادی(70) نساجی

کارت قرمز:

شرح گل:

نساجی صفر - پیکان یک: نفوذ تماشایی نریمان جهان از سمت راست خط دفاعی نساجی و ارسال پاس رو به عقب او برای طاهر که با یک ضربه بغل پا دروازه تیم نساجی مازندران را گشود، شاگردان خطیبی را به اولین گل فصل در دقیقه 30 رساند.

نساجی مازندران یک - پیکان یک: در دقیقه 84 حملات پردامنه نساجی جواب داد و شاگردان مهدی رحمتی روی ارسال فرشید اسماعیلی از سمت راست خط دفاعی پیکان و ضربه سر وحید محمدزاده دفاع پیش کشیده تیم به گل رسیدند.

نیمه اول:

دقیقه 5: در حالی که نساجی مازندران با همراهی هوادارانش به دنبال کسب سه امتیاز بود، یک ضدحمله سریع چیزی نمانده بود پیکان را با ضربه سر خطرناک مهاجمش در محوطه شش قدم پیش بیندازد. 

دقیقه 13: موقعیت بسیار خوب برای تیم نساجی روی  ضربه کرنر از دست رفت. توپ ارسالی به تیر دورتر رسید محمدرضا آزادی بالاتر از مدافعان پیکان توپ را در عرض فرستاد ولی بعد از برخورد با سر مدافع و دور از دستهای دروازه‌بان در حال ورود به دروازه بود که مدافع توپ را برگشت داد و در برگشت محمدزاده در موقعیتی مناسب توپ را از بالای دروازه به بیرون زد

دقیقه 25: پیکان بار دیگر در آستانه گلزنی قرار گرفت. اینبار اشتباه رشید مظاهری و دفع دو ضرب این سنگربان سبب شد تا مهاجمان پیکان بار دیگر در موقعیت گلزنی باشند، اما این فرصت درنهایت از دست رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 48: بار هم یک پاس عمقی دیگر از سامان نریمان جهان موقعیت بسیار خوبی را برای پیکان فراهم کرد. اینبار ابراهیم صالحی به سمت دروازه حرکت کرد و ضربه زد ولی مظاهری دروازکش توپ را به آغوش کشید.

دقیقه 50: ضربه محمدرضا آزادی به زیر طاق دروازه برخورد کرد و در حالی که ایمان صادقی ایستاده بود و کاری نمی توانست بکند، چند ثانیه برای ثبت گل اول کم آورد.

دقیقه 70: ضربه حامد پاکدل با اختلاف زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 89: تیم فوتبال نساجی پس از گل با انگیزه زیادی به کار ادامه داد و در دقایق پایانی دو مرتبه در آستانه گلزنی قرار گرفت. ایمان سلیمی در یکی از صحنه ها با واکنش به موقع خود مانع از گلزنی بازیکن تیم میزبان شد.

دقیقه 5+90: ضربه فرشید اسماعیلی را مدافع پیکان از روی خط بیرون کشید.

دقیقه 6+90: ضربه سر احسان حسینی را ایمان حسینی با واکنش خوب خود از تیرک بیرون کشید.

2636