پیکان صفر - نساجی یک/ پیکان در اکباتان پنچر شد/ سه امتیاز شیرین برای تیم شهر خسته

پیکان صفر - نساجی یک/  پیکان در اکباتان پنچر شد/ سه امتیاز شیرین برای تیم شهر خسته

پایگاه خبری فوتبالی- اخراج فرهاد مجد کرمانشاهی در نیمه اول، ناکامی‌های مجتبی حسینی در خانه را ادامه داد. نساجی در این دیدار با تک‌گل ایوب کلانتری در نیمه اول برابر میزبانش به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 15:00 امروز (یکشنبه 15 اسفند ماه 1400) دو تیم پیکان و نساجی در ورزشگاه دستگردی به‌مصاف هم رفتند. شاگردان حسینی که علیرغم نتایج بیرون‌ازخانه درخشان، همواره در خانه دچار مشکل هستند، مقابل تیمی به‌‌میدان رفتند که هفته گذشته استقلالِ صدرنشین را متوقف کرده بود. در دقیقه 36 فرهاد مجدکرمانشاهی از زمین مسابقه اخراج شد، تا کار بیش‌ازپیش برای خودروسازان سخت شود.سه دقیقه بعد، ایوب کلانتری روی پاس هوشمندانه مسعود شجاعی تک گل این دیدار را به‌ثمر رساند.

با این نتیجه پیکان 30 امتیازی باقی‌ماند و برای حفظ رتبه ششم در انتظار نتیجه دیدار فولاد-ذوب‌آهن می‌ماند.
نساجی هم با این پیروزی 26 امتیازی شد و خود را به جایگاه دهم جدول رساند.

شاگردان مجتبی حسینی هر چقدر در بازیهای خارج از خانه نتایج خوبی گرفته‌اند، در بازیهای خانگی‌شان موفق نبوده‌اند و امیدوارند که این شکست جلوی نساجی شکسته شود. تیمی که هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال را متوقف کند تا شاگردان مجیدی نتوانند 7 برد متوالی را کسب کنند.

ترکیب پیکان

فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز جدی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، غلامرضا ثابت ایمانی، اسماعیل بابایی، امیرحسین غلامی، محمدجواد آزاده، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حق‌دوست و ابراهیم صالحی

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگ، امیرمهدی جان ملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مرتضی منصوری، مسعود شجاعی و اکبر صادقی

شرح گل:

پیکان 0 - 1 نساجی (ایوب کلانتری، دقیقه 39): ضربه ایستگاهی پشت محوطه را، مسعود شجاعی با یک پاس عرضی برای کلانتری محیا کرد و این هافبک باتجربه با یک ضربه از پشت محوطه جریمه، که در بین راه به مدافعان پیکان نیز برخورد کرد، گل اول دیدار را به‌ثمر رساند.

کارت قرمز:

فرهاد مجد کرمانشاهی (36) از پیکان

خلاصه بازی پیکان - نساجی

6641 / 9719