نساجی یک - پیکان یک/ تقابل دستیاران سابق یحیی برنده نداشت

نساجی یک - پیکان یک/ تقابل دستیاران سابق یحیی برنده نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- درچارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر نساجی و پیکان به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده‌ای نداشت. (مشاهده خلاصه بازی)

هفته نوزدهم لیگ برتر

سه شنبه 18 بهمن ماه

نساجی - پیکان ساعت 15

ورزشگاه: وطنی قائمشهر

تیم داوری: یعقوب آشوری، امین زاهدی، علیرضا صیاد، علی بای

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، علی داوران، حامد شیری، صابر حردانی، احمد موسوی، رضا جعفری و کریم اسلامی

ترکیب پیکان:
رشید مظاهری، سامان فلاح، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، امیر طاهر، منصور باقری، جواد آزاده، مهدی لطفی، شرزود تمیروف و ساسان حسینی

 اخطار ها:
سامان فلاح (17) - شرزود تمیروف (70) پیکان
کریم اسلامی (80) عرفان گل محمدی (90)

شرح گل:
نساجی یک - پیکان صفر (دقیقه ۴۸: حامد شیری): حامد شیری پشت پنالتی‌ای که صابر حردانی از بهروز نوروزی فرد گرفت ایستاد و توپ را به گوشه سمت راست پیکان فرستاد و رشید مظاهری هم فریب خورد و خلاف جهت رفت.
نساجی یک - پیکان یک (دقیقه ۷۰: شرزود تمیروف): حملات پیکان برای جبران گل خورده در این دقیقه از کرنر شروع شد و برگشت توپ به پشت محوطه جریمه با پاس چیپ امیرطاهر همراه شد و در میان غفلت مدافان نساجی شرزود تمیروف خود را به توپ رساند و دروازه حقیقی را باز کرد.

دقایق حساس:
دقیقه ۱۰: شوت حامد شیری از روی ضربه ایستگاهی توسط مظاهری مهار شد.
دقیقه ۱۵: سانتر شیری از روی نقطه کرنر با ضربه سر داوران همراه شد که این موقعیت خطرناک را گلر پیکان گرفت‌.
دقیقه ۳۸: حرکت خوب مهدی لطفی نوقعیت خطرناکی را برای پیکان به وجود آورد اما شوت این بازیکن از کنار دردازه حقیقی به بیرون رفت.
دقیقه ۴۴: ضربه کات دار حامد شیری از پشت باکس از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.
دقیقه ۵۵: فرصت خطرناک برای پیکان روی ارسال لطفی و ضربه محکم آزاده به دست آمد اما توپ نفسگیر به بیرون رفت و علیرضا حقیقی نیز به مدافعانش معترض شد.
دقیقه ۸۳: ضربه خطرناک جعفری پس از برخورد به مدافع پیکان راهی کرنر شد و فشار حملات نساجی برای دوباره پیش افتادن در این بازی در این دقایق ادامه پیدا کرد.
دقیقه ۸۹: توپ در صحنه‌ای مشکوک در محوطه به دست مدافع پیکان خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و اعتراض نساجی را در پی داشت‌.
دقیقه ۵+۹۰: ارسال ایوب کلانتری روی سر عبدالله زاده نشست و توپ نفسگیر به بیرون رفت. 

2636