فریبا در گفت و گو با فوتبالی: روحیه استقلال، خوب است/ باشگاه برای جذب مهاجم خارجی در تلاش است

فریبا در گفت و گو با فوتبالی: روحیه استقلال، خوب است/ باشگاه برای جذب مهاجم خارجی در تلاش است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال تصویری از جلسه مربیان اسپانیایی این تیم با علی خطیر مدیرعامل استقلال منتشر کرد که البته بهتاش فریبا پیشکسوت آبی‌ها هم در آن دیده می شد. بعد از آن بود که خبر انتخاب فریبا به عنوان مدیر فنی استقلال مطرح شد و حتی یکی از روزنامه‌های ورزشی هم به این موضوع پرداخت. بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی ضمن تکذیب این خبر علت دیدارش با مدیرعامل استقلال را اینگونه توضیح داد: " تعدادی از پیشکسوتان قرار گذاشتیم که قبل از بازی هفته اول مقابل صنعت نفت در محل تمرین تیم حاضر شویم. ابتدا قرار بود روز چهارشنبه (یعنی یک روز قبل از بازی) این کار را انجام دهیم اما مسابقات یک هفته تعویق افتاد و به تبع آن حضور ما در محل تمرین و دیدار با کادر فنی و بازیکنان هم به تعویق افتاد. چون من این هفته درگیر یکسری کارها بودم و وقت نداشتم پیشکسوتان را در این خصوص همراهی کنم، تصمیم گرفتم خودم شخصا در کمپ ناصرخان حجازی حاضر شوم."

فریبا درباره ملاقاتش با علی خطیر مدیرعامل چنین روایتی دارد:" وقتی به آنجا رسیدم به من گفتند آقای خطیر هم حضور دارد و از آنجا که زمان سرمربیگری وینفرد شفر سابقه کار با آقای خطیر را داشتم به همین دلیل به دفتر رفتم تا با ایشان دیدار کنم. بین صحبتهای ما بود که مربیان اسپانیایی هم آمدند و این شد که من در تصاویر دیدار این مربیان با مدیرعامل باشگاه دیده می‌شوم."

فریبا احتمال بازگشتش به استقلال به عنوان مدیر فنی را تکذیب می‌کند:" نه تنها حکمی بابت این موضوع نگرفته‌ام بلکه صحبتم هم نشده و دیدار من با آقای خطیر صرفا در حاشیه حضورم در محل تمرین تیم بوده است. استقلال باشگاه محبوبمان است و برای اینکه روحیه بازیکنان بالا باشد وظیفه داریم مرتب به آنها سر بزنیم. قبلا گفته‌ام و باز هم تاکید می کنم که من اصلا اهل پست گرفتن در باشگاه استقلال نیستم اما هر کمکی که از دستم بربیاید در پشت صحنه انجام خواهم داد."

پیشکسوت استقلال که از نزدیک تمرین این تیم را مشاهده کرده و با جواد نکونام هم دیداری داشته، ارزیابی مثبتی از شرایط روحی بازیکنان دارد: "شرایط روحی تیم خیلی خوب است. تمرینی که من دیدم کاملا با نشاط و با برنامه بود. در حال حاضر و طبق صحبتی که همان روز با آقای خطیر و آقا جواد نکونام داشتم تنها کمبود تیم مهاجم باکیفیت است و باشگاه هم برای جذب مهاجم در تلاش است."

از فریبا درباره اولین بازی رسمی استقلال زیر نظر جواد نکونام پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" یادتان باشد فصل پیش همین صنعت نفت که در آستانه سقوط بود استقلال را از کورس قهرمانی خارج کرد و یا ملوان در بازی که باید چندین گل می‌خورد با سپاهان مساوی کرد و اجازه نداد این تیم قهرمان شود. به هر حال زیبایی فوتبال همین است اما آرزو می کنم روز خوب تیم جواد نکونام باشد. این را هم در نظر بگیرید که ما هفته‌های سوم و پنجم بازی سختی با سپاهان و پرسپولیس داریم و بهتر است از همین شروع کار به فکر جمع کردن امتیازات باشیم."

6442