خشم سرمربی اورلاندو: مسی باید اخراج می‌شد، این یک سیرک بود

خشم سرمربی اورلاندو: مسی باید اخراج می‌شد، این یک سیرک بود

پایگاه خبری فوتبالی - اسکار پارخا، سرمربی کلمبیایی باشگاه اورلاندو سیتی پس از شکست تیمش مقابل اینتر میامی در لیگزکاپ، به انتقاد از عملکرد داور پرداخت و مدعی شد که مسی باید اخراج می شد و عملکرد داور باعث شده تا بازی به یک سیرک تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی اورلاندو سیتی از شکست تیمش با نتیجه سه بر یک و عملکرد داور به شدت عصبانی بود و مدعی است که پنالتی گرفته شده توسط جوزف مارتینز داور ونزوئلایی بازی که منجر به گل دوم اینتر میامی شده، اشتباه بوده است.  وی اظهار داشت :"در این بازی نباید این گونه پنالتی گرفته می شد. این صحنه ها روی جریان بازی تاثیرگذار هستند. خیلی ناراحت هستیم. هواداران دوست دارند که فوتبال ببینند و داور باید عادل باشد. این اتفاقی بود که امروز رخ نداد. پنالتی گرفته شده یک شبیه سازی بسیار مشخص بود و دیدنش خیلی ساده بود چرا که تا چند سال پیش داوران، چیزی نداشتند که به انها کمک کند اما حالا این کمک را دارند."

پارخا از سویی مدعی است که مسی باید اخراج می شده است :" در برخی صحنه ها باید کارت رد داده می شد مثل حرکت مسی. برایم مهم نیست که او درون دروازه باشد چون معیارها باید یکسان باشند. داوری ها باید عادلانه باشد اما درون زمین این اتفاق رخ نداد.  درست است که حریف بهتر از ما بود اما تصمیم های غیرعادلانه ای در بازی گرفته شد که نباید این اتفاق رخ می داد."

4125